x
Detail pozice

Konzultant/Senior konzultant - Interní Audit

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Do našeho rozrůstajícího se týmu zameřeného na služby v oblasti interního auditu a compliance hledáme nové talenty, kteří budou s námi pracovat na zajímavých projektech pro lokální i mezinárodní společnosti. Chtěl/a bys pomáhat odhalovat slabá místa v rámci fungování společností a navrhovat zlepšení v rámci jejich interních kontrolních systémů a řízení rizik? Rád/a využíváš při své práci nové technologie a nebojíš se přicházet s vlastními inovativními nápady? V tom případě nám dej o sobě určitě vědet a potkej se s Davidem Kornietem, který ti rád přiblíží, co tě u nás v Risk Advisory čeká.

Co budeš jako náš konzultant v oblasti interního auditu dělat?

  • S tvými kolegy se budeš podílet na realizaci zakázek v oblasti interního auditu a compliance pro klienty z různých odvětví.
  • Provádět hodnocení rizik za účelem posouzení rizikového profilu klienta a identifikovat klíčové rizikové oblasti z pohledu jeho fungování.
  • Budeš posuzovat přiměřenost a provozní účinnost interních kontrol klientů prostřednictvím revize procesů a testováním podpůrné dokumentace.
  • Kontrolovat soulad procesů s různými regulacemi, nařízeními a interními politikami klienta.
  • Sestavovat doporučení pro optimalizaci podnikových procesů a zvýšení efektivity interního kontrolního prostředí.
  • Vypomáhat při sestavování plánu interního auditu a přípravou auditních reportů.
  • Podílet se na implementaci nových technologií na podporu auditních procesů.

Jak si tě představujeme?

  • Vystudoval/a jsi vysokou školu se zaměřením na finance, účetnictví, ekonomii, IT, podnikovou správu nebo v jiné související oblasti.
  • Máš již 1-2 roky praxe v oblasti interního auditu, compliance, řízení rizik nebo externího auditu.
  • Baví tě zlepšovat interní procesy v rámci firem a inovovat je za pomoci nových technologií.
  • Jsi schopný/á myslet analyticky a řešit komplexní problémy.
  • Umíš mluvit plynule anglicky i česky a nebojíš se komunikovat a prezentovat v obou jazycích.

Výhodou (nikoliv podmínkou) je také:

  • Zkušenosti s regulací Sarbanes-Oxley.
  • Znalost některého z nástrojů datové analytiky (jako například ACL, MySQL, Tableau).
  • Komunikativní němčina.

  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

A co s námi můžeš získat?

  • Dostaneš se k různorodým projektům u lokálních i mezinárodních klientů, při kterých poznáš zajímavé lidi a experty v oboru.
  • Zapojíš se do různých fází projektu, čímž získáš přehled o celkovém end-to-end procesu dodávky.
  • Neustále si budeš prohlubovat svou expertízu a posouvat se profesně dál.
  • K tomu získáš možnost účastnit se různých workshopů, specializovaných školení a certifikací.
  • Práci v přátelském prostředí, ve kterém se budeš cítit dobře.
  • Během roku se budeš moci se svými kolegy potkat na různých firemních či týmových akcí.
  • K dispozici ti pro práci bude náš office s výhledem na celou Prahu, vlastní kavárnou, fitkem i funkční tělocvičnou pro kruháče i jógu, kolárnou, masérem nebo meditační místností, které můžeš libovolně využívat.
  • Pokud však budeš chtít, nabízíme i možnost home office.
  • Také flexibilní pracovní doba je v naší firmě standard pro všechny.
  • Samozřejmostí je i náš balíček benefitů, který získáš (Cafeterie, sick days, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon a notebook, cestovní pojištění a další).

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Školení Školení

  • Plný úvazek Plný úvazek
  • Flexibilní pracovní doba Flexibilní pracovní doba