- Průběh výběrového řízení se liší v závislosti na oddělení/týmu, ve kterém je pozice obsazována.
- Po odeslání žádosti se životopisem se kandidátovi zpravidla do týdne ozve recruiter s reakcí a případně se žádostí o doplnění dodatečných informací k životopisu. V případě, že splňuje kritéria pro danou pozici, je pozván na pohovor, který může probíhat online či osobně.
- Pohovory mohou mít různou formu. Může se jednat o formu rozhovoru o zkušenostech kandidáta, jeho motivaci a očekáváních obou stran, může mu být zadána case study k vypracování, test pro ověření znalostí nebo může být pozván na assessment centrum.
- Počet kol pohovorů se liší v závislosti na dané pozici a oddělení. Lze však zpravidla očekávat 1-3 kola v rámci jednoho výběrového řízení. Detailnější informace vždy poskytne recruiter obsazující danou pozici.
- V průběhu výběrového řízení je kandidát vždy informován o stavu procesu a zpětné vazbě po každém kole.
- V případě, že je kandidát vybrán, získává od nás oficiální nabídku.
Výběrové řízení
-
-
V závislosti na počtu kol výběrového řízení se délka procesu pohybuje v rozmezí několika týdnů.
Práce
-
- Ve firmě je v rámci všech oddělení potřeba angličtina na pokročilé úrovni z důvodů projektů pro zahraniční klienty, práce s dokumentací v anglickém jazyce či pro komunikaci s kolegy, kteří neovládají češtinu.
- Součástí některých profesí, např. v auditu, daních, právu nebo finančním poradenství je práce s českou legislativou, daňovými a právními dokumenty, které jsou hlavně v českém jazyce. Porozumění a aktivní znalost jazyka je zapotřebí v závislosti na týmu a daném oddělení. Kandidáti bez znalosti češtiny mohou najít uplatnění převážně v technických oborech – tzn. na IT pozicích, v některých týmech v Consultingu a v Risk Advisory.
-
Pracovní doba v Deloitte je flexibilní, nejčastěji však kolegy potkáte mezi 9 a 18 hodinou. Vždy ale záleží na vzájemné domluvě s nadřízeným s ohledem na práci a osobní preference.
-
Pokud nastupujete do oddělení, jehož agendou je práce na projektech pro klienty, můžete očekávat, že vás postupně vaši seniornější kolegové budou zapojovat do komunikace s klienty.
-
Cestování ke klientovi se odvíjí podle oddělení a požadavků daného klienta.
Kariéra
-
Nástupní mzda se určuje po vzájemné diskuzi na pohovoru. Odvíjí se od očekávání a zkušeností kandidáta a od pozice, o kterou se kandidát uchází.
-
V průběhu fiskálního roku probíhá půlroční a roční hodnocení, jehož součástí je i diskuze týkající se navýšení mzdy.
Vzdělávání a rozvoj
-
Ano, každý zaměstnanec v Deloitte je podporován k vlastnímu rozvoji.
-
- E-learningy zaměřené na soft skills i hard skills.
- Interní školení a workshopy zaměřené na soft skills i hard skills.
- Profesní zkoušky povinné v rámci oddělení – například ACCA, zkoušky daňového poradce, advokátní zkoušky a další.
- Externí školení a certifikace pro zvýšení kvalifikace, které je možné absolvovat po domluvě s nadřízeným.
- Každý zaměstnanec má svého vlastního coache z řad manažerů, který mu pomáhá v jeho profesním rozvoji a v práci na dosažení předem stanovených cílů.
Benefity
-
Každý zaměstnanec na hlavní pracovní poměr získává nárok na 25 dní dovolené a 2 sick/bonus days.
-
Bohužel, práce ze zahraničí není možná.
-
Ano, Deloitte nabízí hybridní model práce. Konkrétní nastavení se následně odvíjí od domluvy a nastavení v každém týmu.
-
- V rámci České republiky je cestování mezi pobočkami možné, záleží na domluvě s týmem a potřebě cestovat ke klientům.
- Cestování a práce z jiných poboček v rámci světa není běžná, ale v případě potřeby je určitě možná domluva. Obecně se však týká spíše seniorních rolí.
-
- Pro zaměstnance na hlavní pracovní úvazek nabízíme tyto
benefity:
- příspěvek do Cafeterie, v níž můžete pohodlně čerpat různé benefity – např. stravenky, penzijní připojištění, fitness permanentky, příspěvek na dovolenou atd.;
- mobilní telefon s tarifem, který můžete využívat i pro soukromé účely;
- flexibilní pracovní doba a možnost home office;
- 25 dní dovolené a 2 sick/bonus days;
- kompenzace nemocenské či otcovské a možnost volna z důvodu vážných rodinných důvodů;
- cestovní pojištění;
- právní, psychologické a finanční poradenství;
- interní a externí školení;
- fitness prostory přímo v budově (pouze v kanceláři v Praze);
- sportovní a kulturní události;
- občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce apod.);
- Multisport karta.
- Pro studenty na částečný úvazek nabízíme:
- cestovní pojištění;
- interní a externí školení;
- prostory pro trénink přímo v budově (pouze v kanceláři v Praze);
- sportovní a kulturní události;
- občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce apod.);
- Multisport karta.
- Pro zaměstnance na hlavní pracovní úvazek nabízíme tyto
benefity:
Work-life balance a firemní kultura
-
Work-life balance v Deloitte je velmi podporovaný. Vnímáme, že odpočinek je pro všechny naše zaměstnance důležitý, přispívá k dlouhodobé spokojenosti a dosahování výsledků v práci. Deloitte proto nabízí více dní dovolené, flexibilní pracovní dobu i možnost home office a různé volnočasové aktivity či neformální akce, kterých se naši zaměstnanci mohou zúčastnit.
-
Praha
Vrámci pražské pobočky Deloitte je možné účastnit se pravidelných beach volejbalových lekcí či lekcí jógy nebo HIIT tréninku. Každý zaměstnanec může využít také tělocvičnu či posilovnu. Pokud jste vášnivým cyklistou, je možné jezdit do práce na kole a využít naši kolárnu pro úschovu kol. V pražské kanceláři je také možné nalézt tři meditační místnosti, ve kterých si může každý vyzkoušet relaxační program skrz virtuální realitu.
K dispozici přímo v pražské budově jsou také služby švadleny, maséra či fyzioterapeuta. Tyto služby, stejně jako služby čistírny, je sice nutné uhradit, ušetří ale spoustu času.
Brno a Ostrava
Významným benefitem našich moravských poboček je rodinná atmosféra, která se nese běžným pracovním dnem i neformálními popracovními aktivitami – v Brně je to např. společná akce v jednom z moravských sklípků pro přivítání nováčků nebo Mikulášská nadílka s programem pro děti našich kolegů.
Přímo v areálu brněnské pobočky je k dispozici posilovna, v Ostravě ping pongový stůl, v obou pobočkách je pak k dispozici také kolárna.
-
Firemní kultura firmy je velmi otevřená, všichni si automaticky tykají, což dělá prostředí v Deloitte přátelštější. Jednotlivé týmy se snaží potkávat i mimo pracovní dobu na teambuildinzích, ski tripech, popracovním pivě, vánočních večírcích a jiných neformálních akcí.
-
Dresscode se odvíjí od oddělení a našich kalendářů. Zpravidla platí, že „kvádra a kostýmky“ využíváme pouze tehdy, pokud si to vyžaduje daný pracovní den – např. pokud nás čeká schůzka s důležitým klientem. V Deloitte se nejčastěji setkáte se smart casual.