Jsme parta mladých a kreativních nadšenců zaměřených na oblast Supply Chain a aktuálně hledáme kolegu, který se s námi bude zabývat řízením dopravy a logistiky pro naše zákazníky. Zaměřujeme se na provozní řízení logistických procesů pro naše klienty a jejich partnery v dodavatelském řetězci, a také na zvyšování kvality dat v rámci proaktivního přístupu k digitalizaci dopravy.
🌍 Máš zkušenost s logistikou (inbound a outbound), řízením transportu, dopravou zboží?
🌍 Dokážeš dobře komunikovat se zákazníky?
🌍 Zajímáš se o digitalizaci, automatizaci a zefektivnění logistických operací?
🌍 Chceš se podílet na rozvoji a dostat prostor pro vlastní nápady v této oblasti?
🌍 Láká tě práce v mezinárodním prostředí a domluvíš se anglicky a německy?
👇 Budeme rádi za tvoje CV, abychom se mohli potkat a pověděli ti více detailů, než je uvedeno v inzerátu níže. 👇
✔ Co u tebe oceníme? ✔
- Máš vystudovanou školu ideálně (ne nutně) v oblasti ekonomie, logistiky nebo výroby
- Pracuješ 1-2 roky v oblasti spedičních a logistických služeb nebo dopravy
- Máš zkušenosti s prací s logistickými systémy (například skladové hospodářství, dispozice, řízení dopravy)
- Nebojíš se komunikovat se zákazníky jak v češtině, tak v angličtině a němčině
- Jsi flexibilní, spolehlivý a umíš pracovat v týmu
- Máš znalost práce s MS Office a baví tě učit se nové věci
- Nebojíš se IT systémů a souvisejících podnikových procesů
- Můžeš převzít iniciativu a pomoci nám přijít s novými přístupy
💬 Jak vypadá tvoje role? 💬
- Řízení provozu logistických procesů pro naše zákazníky a jejich partnery napříč celým dodavatelským řetězcem. To zahrnuje například dodavatele, výrobní firmy v automobilovém průmyslu, dopravce či speditéry, a nakonec samotného zákazníka – výrobce aut.
- Koordinace interních kontaktů k řešení požadavků zákazníků týkajících se dopravy a doručení materiálů.
- Poskytování podpory dodavatelům, poskytovatelům dopravních služeb a různým oddělením našich klientů a odpověď na jejich dotazy týkající se procesů a IT.
- Řešení mimořádných událostí a zpoždění v dopravě a zajištění včasné a přesné komunikace se všemi zúčastněnými stranami.
- Jednání s dodavateli a společné hledání řešení pro zefektivnění provozu.
- Práce s daty včetně analýz a reportů.
- Hledání způsobů, jak zvýšit efektivitu dodavatelského řetězce a procesů.
🏳 Co na tebe čeká? 🏳
- Práce, která má smysl a nabízí zajímavé úkoly v inovativním prostředí s motivovanými kolegy.
- Otevřená profesní cesta podle tvé vize.
- Šance naučit se nové technologie a rozvíjet se podle svého zájmu.
- Prostor a podpora k posunu vpřed; oceníme chuť věci zlepšovat.
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní události, abys nás poznal i mimo pracovní dobu.
- Vynikající další vzdělávání formou online a offline seminářů a v rámci odborné kvalifikace, například prostřednictvím interních boot campů a praktických školení o aktuálním vývoji v oblasti logistiky.
- A řadu klasických benefitů jako jsou cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, penzijní pojištění, firemní masáže, prémiová lékařská péče, stravenky, Multisport kartu, výkonný notebook a telefon aj.
- 25 dní dovolené
- Beer fest
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení