Jsme parta mladých a kreativních nadšenců zaměřených na oblast Supply Chain a aktuálně hledáme kolegu, který se s námi bude zabývat řízením dopravy a logistiky pro naše zákazníky. Zaměřujeme se na provozní řízení logistických procesů pro naše klienty a jejich partnery v dodavatelském řetězci, a také na zvyšování kvality dat v rámci proaktivního přístupu k digitalizaci dopravy.
🌍 Máš zkušenost s logistikou (inbound a outbound), řízením transportu, dopravou zboží?
🌍 Dokážeš dobře komunikovat se zákazníky?
🌍 Zajímáš se o digitalizaci, automatizaci a zefektivnění logistických operací?
🌍 Chceš se podílet na rozvoji a dostat prostor pro vlastní nápady v této oblasti?
🌍 Láká tě práce v mezinárodním prostředí a domluvíš se anglicky a německy?
👇 Budeme rádi za tvoje CV, abychom se mohli potkat a pověděli ti více detailů, než je uvedeno v inzerátu níže. 👇
✔ Co u tebe oceníme?
- Máš vystudovanou školu ideálně (ne nutně) v oblasti ekonomie, logistiky nebo výroby
- Orientuješ se 1+ let v oblasti spedičních a logistických služeb nebo dopravy
- Nebojíš se komunikovat se zákazníky jak v češtině, tak v angličtině a němčině
- Jsi flexibilní, spolehlivý a umíš pracovat v týmu a samostatně
- Máš znalost práce s MS Office a baví tě učit se nové věci
🌍 Jak vypadá tvoje role?
- Řízení provozu logistických procesů pro naše zákazníky a jejich partnery napříč celým dodavatelským řetězcem. To zahrnuje například dodavatele, výrobní firmy v automobilovém průmyslu, dopravce či speditéry, a nakonec samotného zákazníka – výrobce aut.
- Koordinace interních kontaktů k řešení požadavků zákazníků týkajících se dopravy a doručení materiálů.
- Poskytování podpory dodavatelům, poskytovatelům dopravních služeb a různým oddělením našich klientů a odpověď na jejich dotazy týkající se procesů a IT.
- Řešení mimořádných událostí a zpoždění v dopravě a zajištění včasné a přesné komunikace se všemi zúčastněnými stranami.
- Jednání s dodavateli a společné hledání řešení pro zefektivnění provozu.
🖥️ Jak to funguje, abys mohl pracovat z domova?
- Pokud uspěješ ve výběrovém řízení, čeká tě onboarding v Praze. První den podepíšeš smlouvu, dostaneš počítač atd.
- Dalším krokem je školení v Německu, abys poznal svoje kolegy a naučil se, jak to funguje.
- Po dvou týdnech budeš dostávat online podporu a pokud budeš potřebovat další školení, rádi ti s tím pomůžeme.
- Až si budeš jistý, že to opravdu umíš, budeš pracovat sám a pracovní dobu si domluvíš s team leaderem a znáš ji měsíc dopředu. Důležité je, abys věděl, že můžeš vybírat mezi ranními, odpoledními a nočními směnami.
- Kancelář máme v Plzni a budeme rádi, pokud se tam potkáme alespoň jednou za měsíc (klidně častěji), abychom si vyměnili zkušenosti, podělili se o know-how a někdy se spolu celým týmem půjdeme na pivo.
🏆 Co na tebe čeká?
- Práce, která má smysl a nabízí zajímavé úkoly v inovativním prostředí s motivovanými kolegy.
- Otevřená profesní cesta podle tvé vize.
- Šance naučit se nové technologie a rozvíjet se podle svého zájmu.
- Prostor a podpora k posunu vpřed; oceníme chuť věci zlepšovat.
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní události, abys nás poznal i mimo pracovní dobu.
- Vynikající další vzdělávání formou online a offline seminářů a v rámci odborné kvalifikace, například prostřednictvím interních boot campů a praktických školení o aktuálním vývoji v oblasti logistiky.
- A řadu klasických benefitů jako jsou cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, penzijní pojištění, firemní masáže, prémiová lékařská péče, stravenky, Multisport kartu, výkonný notebook a telefon aj.
- 25 dní dovolené
- Beer fest
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Home office
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení