Do našeho účetního týmu hledáme nového kolegu/yni, který/á by se podílel/a na vedení klientského účetnictví a pomáhal/a s rozvojem klientského portfolia. Máš zkušenosti v oblasti účetnictví a daní a rád/a řídíš zakázky a projekty spolu s týmem mladších kolegů? Chceš aplikovat získané zkušenosti, ale zároveň se dále zdokonalovat a nabývat nové? U nás můžeš pracovat na mezinárodních zakázkách s využitím nejnovějších technologií ve spolupráci s daňovými poradci a advokáty z celého světa. Rádi tě podpoříme jednak v rozvoji odborných znalostí a možnosti získat osvědčení daňového poradce, tak v „soft skills“ dovednostech.

Jak si tě představujeme?

  • Máš dokončené VŠ vzdělání ekonomického zaměření a máš praxi v oblasti klientského účetnictví alespoň tři roky.
  • Ovládáš angličtinu a češtinu na velmi dobré úrovni.
  • Máš dobré teoretické a praktické znalosti v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH).
  • Disponuješ dobrými komunikačními schopnostmi a klientským přístupem. 
  • Máš zkušenosti s vedením týmu a schopností poskytnout odbornou podporu kolegům.
  • Aplikuješ zodpovědný přístup k práci a samostatnost při řešení úkolů.
  • MS OfficeMS Office
  • Středoškolské vzděláníStředoškolské vzdělání
  • Magisterské vzděláníMagisterské vzdělání
  • Bakalářské vzděláníBakalářské vzdělání
  • ČeštinaČeština
  • AngličtinaAngličtina

Co ti můžeme nabídnout?

  • Rozšíření odborné kvalifikace zejména v oblasti financí a daňové agendy (osvědčení daňového poradce, specializovaná školení, mentoring).
  • Možnost kariérního růstu.
  • Rozmanitou práci na českých i zahraničních zakázkách a spolupráci na rozvoji klientského portfolia.
  • Práci s nejnovějšími technologiemi a možnost se podílet na zlepšování procesů.
  • Možnost práce z domova.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, Cafeteria, bonusové dny volna, cestovní pojištění, kompenzace nemocenské do plné výše příjmu a další).
  • 25 dní dovolené25 dní dovolené
  • BikeboxBikebox
  • CafeteriaCafeteria
  • Cestovní pojištěníCestovní pojištění
  • ČistírnaČistírna
  • Firemní knihovnaFiremní knihovna
  • Home officeHome office
  • MasérMasér
  • Mobilní telefonMobilní telefon
  • Multisport kartaMultisport karta
  • NotebookNotebook
  • ObčerstveníObčerstvení
  • PosilovnaPosilovna
  • Premiová zdravotní péčePremiová zdravotní péče
  • SickdaysSickdays
  • StravenkyStravenky
  • ŠkoleníŠkolení
  • Plný úvazekPlný úvazek
  • Flexibilní pracovní dobaFlexibilní pracovní doba

Tým BPS v Deloitte: účetní, daňové a mzdové služby „pod jednou střechou“

Účetní závěrky, daňová přiznání, výkazy pro Intrastat, daňové poradenství, mzdová a personální agenda…, to vše si mohou firmy buď zajišťovat interně, nebo si mohou najmout externího dodavatele. V Deloitte poskytuje klientům outsourcing těchto služeb tým BPS (Business Process Solutions). V něm před čtyřmi lety zakotvila Lucie Stančíková, dnes senior účetní a daňová poradkyně, která pracuje v Deloitte již celkem pět let a říká, že to byla láska na první pohled. Co ji na práci v Deloitte nejvíce baví, jak své zkušenosti z praxe zúročila během studia a co všechno práce v BPS obnáší?

Čti dál

Chceš se na něco zeptat? Zajímá tě Deloitte, ale tahle pozice není pro tebe to pravé? Neboj se Alex ozvat, ráda s tebou probere všechny možnosti.

Těšíme se na tebe!