Jsme velký tým nepřímých daní, jediný z Big4 🌍 specializující se na propojení daní a technologií a aktuálně hledáme nového senior konzultanta, který rozšíří naše řady. 🚀
🟢 Co od tebe očekáváme?
- Alespoň 3 roky praxe v oblasti daňového poradenství.
- Znalost českých právních předpisů a technické znalosti v oblasti daní.
- Mít zkoušku daňového poradce je výhoda (pokud nemáš, podpoříme tě v jejím získání).
- Domluvíš se s klientem anglicky.
- Mít dobré komunikační a analytické schopnosti.
- Být týmový hráč s pozitivním přístupem k práci a kolegům.
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
🟢 Co tě čeká?
- Budeš poskytovat našim lokálním a mezinárodním klientům konzultační a poradenské služby v oblasti DPH, případně spotřební, energo daně a cel. Připravovat srozumitelná stanoviska a jejich řešení.
- Pokud tě zajímají technologie, zapojíš se do poradenství, jak prakticky daňové změny promítnout do informačních systémů.
- Rozvoj a coaching juniornějších kolegů.
- Účast na různých odborných projektech (kontrola DPH reportů a KH, daňové kontroly, zastupování klienta před finančním úřadem, sledování legislativních změn v DPH oblasti a jiné).
- Budeš pracovat pro významné tuzemské i zahraniční společnosti a díky tomu poznáš do hloubky fungování firem z různých odvětví.
- Spolupráce s kolegy napříč Deloittem (např. právní oddělení, kolegové z transakcí atd.).
- Plný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
„Práce v oboru daní (a zejména nepřímých daní) je specifická svou různorodostí. Stereotyp, že hlavní náplní práce daňaře je “ležet„ v zákonech, není ani zdaleka pravdou. Důležitá je především komunikace. Zrovna tak prakticky neexistuje něco jako “typický pracovní den„ – klientům poskytujeme poradenství nejrůznějšího druhu, pomáháme jim s přípravou daňových přiznání, vypracováváme pro ně stanoviska a memoranda, zastupujeme je při jednání s finančními úřady, při daňových kontrolách, pomáháme jim zorientovat se v měnící se legislativě atd. Já sama se specializuji v rámci DPH na klienty z oblasti real estate a farmaceutického průmyslu.“ Michaela Lounková, Director
🟢 Na co se u nás ještě můžeš těšit?
- Čeká na tebe nabitá Cafeterie s 31 200 body na rok. Benefity si můžeš vybrat podle svých představ (např. jako stravenky, penzijní pojištění, vouchery na sport, kulturu aj.).
- Užiješ si o týden víc relaxu – potřebujeme tě totiž odpočinutého. A navíc ti k dovolené dáme i cestovní pojištění k soukromým účelům.
- Flexibilní pracovní doba je pro nás standard. A samozřejmě můžeš využít i home office.
- Začátky jsou náročné, a proto dostaneš svého buddyho, který ti pomůže se zorientovat.
- Tvoje kariérní cesta je otevřená a v růstu tě na ní podpoří tvůj osobní kouč.
- Můžeš se účastnit pestré škály specializovaných školení a workshopů, navíc tě připravíme na zkoušky daňového poradce (pokud je ještě nemáš).
- Máme skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích (např. skitrip a další teambuildingy).
- Zdraví je na prvním místě, a proto je ti k dispozici online poradna uLékaře. Pořádáme i dny zdraví, během kterých probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- Pro pomoc v náročných situacích je tady naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční a psychologické poradenství.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Home office
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení