Do týmu, který poskytuje transakční služby v oblasti M&A, rádi přivítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici seniorního konzultanta. Náš tým provádí finanční a strategické investory akvizicemi, nebo prodejem společností v rozdílných odvětvích i regionech. Zaměřujeme se na finanční due diligence – finanční prověrky firem během transakcí, při fúzích, koupích a prodejích firem. Naše závěry jsou postaveny na komunikaci s managementem a analýze klíčových dat. K nalezeným rizikům poté navrhujeme úpravy ke kupní ceně a smlouvě.
Pokud máš zkušenosti s finančním due diligence nebo auditem, baví tě práce s čísly, máš znalosti z účetnictví a chceš na sobě dále pracovat, dej nám o sobě vědět. Rádi tě poznáme!
Co by bylo tvým úkolem?
- Provádět analýzu dat týkajících se prodeje nebo akvizice firem.
- Aktivně spolupracovat na projektech pro strategické a finanční investory.
- Účastnit se schůzek s vedením společností a na základě těchto interakcí připravovat zprávy z provedených analýz.
- Diskutovat s klientem závěry a doporučení pro další proces akvizice.
- Za dohledu manažera se zapojovat do řízení projektů nebo jejich konkrétních částí, rozvíjet své dovednosti a získávat praktické zkušenosti.
- Spolupracovat na tvorbě nabídek pro klienty.
- Navazovat spolupráci s kolegy z jiných odvětví, jako jsou Daně, Právo, IT nebo Audit.
- Aktivně se učit pracovat s kolegy v týmu, zaměřovat se na jejich motivaci, rozvoj a úspěšně delegovat úkoly.
Jak si tě představujeme?
- Jsi absolventem vysoké školy, nejlépe s oborem v oblasti účetnictví a financí.
- Máš minimálně 2-3 roky relevantní praxe v oblasti podnikových financí, auditu, controllingu nebo transakčního poradenství.
- Ovládáš české účetnictví.
- Jsi analytik se selským rozumem, kterého baví nejen čísla, ale zajímá ho i to, co je za nimi.
- Angličtinu a češtinu/slovenštinu ovládáš plynule.
- Časová flexibilita je pro tebe samozřejmostí.
- Excel a PowerPoint pro tebe nejsou žádný problém.
Co ti můžeme nabídnout?
- Budeš-li mít zájem, můžeš si vyzkoušet práci na projektech i v ostatních týmech v rámci finančního poradenství (Valuation & Modeling, Corporate Finance, Restrukturalizace).
- Možnost dalšího vzdělávání v různých oblastech.
- Tým opravdu skvělých kolegů a spoustu týmových akcí (Ski trip v Rakousku, Beer fest, večírky, výlety).
- Pracovní dobu, kterou si můžeš flexibilně rozvrhnout – home office.
- Posilovnu přímo v naší budově, bikebox a multisport kartu.
- Krásné pracovní prostředí s terasou a výhledem na Pražský hrad a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží.
- A řadu klasických benefitů jako jsou Cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, penzijní pojištění, firemní masáže, služby krejčové, prémiová lékařská péče, stravenky, výkonný notebook a telefon (Apple/Samsung) aj.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení