Staňte se součástí týmu Assurance, který se podílí na poradenství a projektech v oblasti credit risk modelling, finančního reportingu a risk managementu pro finanční instituce. Není to pozice finančního auditora, ale konzultanta/experta, kterého baví konzultace s klientem, analýzy, zpracování velkého množství dat, navrhování a implementace nejlepších řešení pro naše klienty.
🟢 O čem bude vaše role?
- Budete součástí týmu zaměřeného na bankovní instituce v oblasti modelování rizik (credit risk modelling) a finančního reportingu (IFRS 9).
- Uplatníte svou projektovou expertizu při implementaci kontrol v oblasti řízení rizik a IFRS 9, posouzení vhodnosti metodiky v daných oblastech a faktické testování credit riskových parametrů, atd.
- Jako konzultant bude vaší rolí i zpracování velkého množství dat, finanční reporting, propočty modulů a následně návrh a implementace systémů řízení rizik pro finanční instituce a banky, credit risk modelling, liquidity risk modelling, etc.
- Na denní bázi budete v kontaktu s klienty, pro které budete připravovat jednotlivé nabídky a seznamovat je s nabízenými službami.
🟢 Jak si vás představujeme?
- Máte dokončené VŠ vzdělání (statistika/matematika/finance/účetnictví/informatika).
- Za sebou máte 3-5 let relevantních zkušeností, nejlépe v prostředí poradenské společnosti, banky, případně jiné finanční instituce.
- Orientujete se v alespoň jednom z oborů – bankovní regulace, risk management, bankovní procesy.
- Nechybí vám znalost controllingu, finanční analýzy a finančního modelování.
- Máte základní znalost IFRS 9.
- Vyznáte se v oblasti zpracování velkého množství dat a v oblasti programování.
- Chcete se dál rozvíjet a rozšiřovat svoje znalosti a baví vás projektová práce.
🟢 Co vám v Deloitte nabídneme?
- Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
- Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
- Dostanete ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
- Do Cafeterie vám nahrajeme 31 200 Kč/bodů za rok na vaše cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáte přednost je jen na vás.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
- Zaplatíme vám další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
- Možnost kariérního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
- Dostanete se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáte, jak to u nich funguje.
- Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžete dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
- Pravidelné měsíční teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
- Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost. přímo u Hlavního nádraží.
- 25 dní dovolené
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení