💡Náš tým se zabývá poradenstvím při akvizicích a prodejích společností. Působíme na českém trhu, spolupracujeme s kolegy v regionu střední Evropy (zahrnujícím 18 zemí) a účastníme se mezinárodních transakcí s investory z celého světa.
Jestli už máš pár let zkušeností, rád by ses o ně podělil s juniornějšími kolegy a ty seniornější doplnil, rádi tě poznáme. Pokud tě zajímá svět investic, M&A, private equity a chceš na sobě pracovat, dej nám o sobě vědět.

🔍Co u nás budeš dělat:
• Účastnit se kompletního transakčního procesu od A do Z
• Jednat s vlastníky společností (podnikatelé, PE fondy, významné české a mezinárodní korporace)
• Podílet se na přípravě divestičních a akvizičních strategií firem
• Účastnit se strategických jednání s top managementem klienta a protistranou
• Řídit ostatní účastníky transakčního procesu (právní, daňové a finanční poradce, financující banky, atd.)
• Identifikovat investiční příležitosti a potenciální investory
• Analyzovat finanční výsledky společností, zpracovávat tržní analýzy a benchmarking konkurence
• Tvořit marketingové materiály prodávaných společnosti (teaser, informační memorandum, apod.)
• Vytvářet finanční modely a připravovat ocenění a nabídky na akvírované společnosti
• Podílet se na tvorbě transakční dokumentace společně s právními poradci
• Poskytovat podporu vedoucím pracovníkům v rámci projektu
🧠Co by se nám líbilo, kdybys měl a uměl:
• Alespoň 2 roky zkušeností z oblasti podnikových financí nebo M&A
• VŠ ideálně s ekonomickým zaměřením
• Kreativně o věcech přemýšlet a umět je srozumitelně komunikovat
• Být schopný pracovat samostatně, plánovat a provádět činnosti s minimálním dohledem
• Dobře komunikovat s lidmi na všech úrovních řízení
• Analyzovat data a strukturovat výstupy efektivním způsobem
• Ovládat MS Excel a MS PowerPoint na pokročilé úrovni
• Skvěle ovládat český i anglický jazyk (slovem i písmem)
🤝A co za to?
- Budeš součástí skvělého týmu, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme na různých firemních a týmových akcích
- Podporu – dostaneš vlastního kouče a buddyho, kteří ti pomůžou ve Tvém profesním růstu
- Kariérní postup, který můžeš ovlivnit svým výkonem – čeká Tě spousta zajímavých zkušeností, budeš růst ve své odbornosti, získáš hluboký vhled do business strategie, díky regionálním projektům si rozšíříš svůj network
- Pestrou škálu různorodých školení pro rozvoj Tvých hard a soft skills
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 volunteering days, home office.
- Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místností, fitko a skvělou terasu.
- Můžeš využít služby fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří pravidelně dochází do našich kanceláří.
- V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství
- Budeš-li mít zájem, můžeš si vyzkoušet práci na projektech i v ostatních týmech v rámci finančního poradenství (Valuation & Modeling, Value Creation Service, Real Estate, Forensic, a další).
- Další balíček benefitů: cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky nebo třeba penzijní připojištění; firemní notebook a telefon dle výběru (Apple/Samsung); multisport karta a jiné zajímavé výhody.
25 dní dovolené
Beer fest
Bikebox
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení
📧Dej nám o sobě vědět a přihlas se na pozici. Spojí se s tebou naše recruiterka Andrea a povíte si co a jak. V dalším kole tě čeká case study a setkání s kolegy z corporate finance týmu. A když to sedne na obou stranách, můžeme si plácnout.