Do našeho týmu zaměřeného na služby v oblasti interního auditu hledáme nové konzultanty, kteří budou s námi pracovat na zajímavých projektech pro lokální i mezinárodní společnosti.
- Chtěl/a bys pomáhat odhalovat slabá místa v rámci fungování společností a navrhovat zlepšení v rámci jejich interních kontrolních systémů a řízení rizik?
- Rád/a využíváš při své práci nové technologie a nebojíš se přicházet s vlastními inovativními nápady?
V tom případě nám dej o sobě určitě vědět a potkej se s Davidem Kornietem, který ti rád přiblíží, co tě u nás čeká.

🟢 Jak si tě představujeme?
- Vystudoval/a jsi vysokou školu se zaměřením na finance, účetnictví, ekonomii, IT, podnikovou správu nebo v jiné související oblasti.
- Máš již 1-2 roky praxe v oblasti interního auditu, compliance, řízení rizik nebo externího auditu.
- Baví tě zlepšovat interní procesy v rámci firem a inovovat je za pomoci nových technologií.
- Jsi schopný/á myslet analyticky a řešit komplexní problémy.
- Umíš mluvit plynule anglicky i česky a nebojíš se komunikovat a prezentovat v obou jazycích.
Výhodou (nikoliv podmínkou) jsou také:
- Zkušenosti s regulací Sarbanes-Oxley.
- Komunikativní němčina.
Slovenština
MS Office
MS Excel
Čeština
Angličtina
🟢 Co budeš jako náš zkušený konzultant v oblasti interního auditu dělat?
- S tvými kolegy se budeš podílet na realizaci zakázek v oblasti interního auditu pro klienty z různých odvětví.
- Provádět hodnocení rizik za účelem posouzení rizikového profilu klienta a identifikovat klíčové rizikové oblasti z pohledu jeho fungování.
- Budeš posuzovat přiměřenost a provozní účinnost interních kontrol klientů prostřednictvím revize procesů a testováním podpůrné dokumentace.
- Kontrolovat soulad procesů s různými regulacemi, nařízeními a interními politikami klienta.
- Sestavovat doporučení pro optimalizaci podnikových procesů a zvýšení efektivity interního kontrolního prostředí.
- Vypomáhat při sestavování plánu interního auditu a přípravou auditních reportů.
- Podílet se na implementaci nových technologií na podporu auditních procesů.
🫱🏼🫲🏼 A co s námi můžeš získat?
- Dostaneš se k různorodým projektům u lokálních i mezinárodních klientů, při kterých poznáš zajímavé lidi a experty v oboru.
- Zapojíš se do různých fází projektu, čímž získáš přehled o celkovém end-to-end procesu dodávky.
- Neustále si budeš prohlubovat svou expertízu a posouvat se profesně dál.
- K tomu získáš možnost účastnit se různých workshopů, specializovaných školení a certifikací.
- Práci v přátelském prostředí, ve kterém se budeš cítit dobře.
- Během roku se budeš moci se svými kolegy potkat na různých firemních či týmových akcí.
- K dispozici ti pro práci bude náš office s výhledem na celou Prahu, vlastní kavárnou, fitkem i funkční tělocvičnou pro kruháče i jógu, kolárnou, masérem nebo meditační místností, které můžeš libovolně využívat.
- Pokud však budeš chtít, nabízíme i možnost home office.
- Také flexibilní pracovní doba je v naší firmě standard pro všechny.
- Samozřejmostí je i náš balíček benefitů, který získáš (Cafeterie, sick days, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon a notebook, cestovní pojištění a další).
25 dní dovolené
Bikebox
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení