Máte zkušenosti s payrollem, vyznáte se v HR procesech a s novými technologiemi si tykáte? Chtěli byste si rozšířit své know-how a posunout se profesně dál? V tom případě pro vás máme unikátní příležitost! Do našeho týmu Business Process Solutions hledáme nového kolegu, který je proklientsky a obchodně orientován, pomůže nám s rozšiřováním klientského portfolia a zároveň se zapojí do vývoje nových služeb v oblasti HR.

Pozice je vhodná pro ty, kteří mají rádi výzvy, nebojí se zkoušet nové věci a hledat příležitosti, které nám trh nabízí. Jako HR & Payroll Manager budete u nás pomáhat klientům řešit některé z jejich nejkomplexnějších problémů od přijetí prvotních nápadů přes jejich implementaci po měření konečných výsledků.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Čeká vás rozmanitá práce, zapojíte se do různých projektů, jako jsou implementace nových klientů, nastavování mzdových procesů, implementace softwaru, change management atd.
  • Budete se podílet na rozvoji služeb v oblasti HR a rozšiřování klientského portfolia.
  • Čeká vás vedení týmu složeného ze seniorních i juniorních kolegů, který díky svému know-how budete posouvat kariérně dále.
  • Budete se starat o tuzemské i zahraniční klienty a budete s nimi rozvíjet byznysové vztahy.
  • Jako firma rosteme a naším cílem je rozšířit portfolio nabízených služeb v oblasti HR – procesní design a transformace, HR technologie a další. A právě vy můžete být u toho a určit nový směr, kterým se vydáme.

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti z oblasti HR, znalost payrollu a s ním spojených procesů a legislativy.
  • Máte rád/a technologie a vidíte v nich budoucnost.
  • Znáte některý z ERP systémů, výhodou je zkušenost i s jejich implementací, využijete také pokročilou znalost excelu.
  • Schopnost analyzovat, navrhovat a implementovat procesy.
  • „People-skills” – umíte si sestavit, řídit, motivovat a rozvíjet tým.
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Dobrá znalost českého i anglického jazyka.
  • Organizační schopnosti, které jsou zapotřebí při správě více klientů či projektů najednou.
  • MS OfficeMS Office
  • Magisterské vzděláníMagisterské vzdělání
  • Bakalářské vzděláníBakalářské vzdělání
  • ČeštinaČeština
  • AngličtinaAngličtina

Co s námi získáte?

  • Zázemí mezinárodní firmy a možnost podílet se na atraktivních zakázkách a projektech.
  • Volnou ruku – fantazii se u nás meze nekladou a nápady jsou vítány.
  • Vlastní tým profesionálů, který se vzájemně podporuje.
  • Samozřejmostí jsou benefity jako Cafeterie, 25 dní dovolené, sick days, prémiová lékařská péče, cestovní pojištění a mnoho dalšího.
  • Další profesní i osobní rozvoj díky široké nabídce školení, team-buildingů a e-learningů.
  • Možnost flexibilního nastavení pracovní doby včetně možnosti home office.
  • Krásné kanceláře v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností v blízkosti hlavního nádraží a výhledem na Pražský hrad.
  • 25 dní dovolené25 dní dovolené
  • BikeboxBikebox
  • CafeteriaCafeteria
  • Cestovní pojištěníCestovní pojištění
  • ČistírnaČistírna
  • Firemní knihovnaFiremní knihovna
  • Home officeHome office
  • MasérMasér
  • Mobilní telefonMobilní telefon
  • Multisport kartaMultisport karta
  • NotebookNotebook
  • ObčerstveníObčerstvení
  • PosilovnaPosilovna
  • Premiová zdravotní péčePremiová zdravotní péče
  • SickdaysSickdays
  • StravenkyStravenky
  • ŠkoleníŠkolení

Business Process Solutions (BPS)

Čti dál

Myslíte si, že bychom si sedli? Tak se neváhejte přihlásit a Alex se vám ozve, hned jak to bude možné!

Těšíme se na vás!