Máte zkušenosti s payrollem, vyznáte se v HR procesech a s novými technologiemi si tykáte? Chtěli byste si rozšířit své know-how a posunout se profesně dál? V tom případě pro vás máme unikátní příležitost! Do našeho týmu Business Process Solutions hledáme nového kolegu, který je proklientsky a obchodně orientován, pomůže nám s rozšiřováním klientského portfolia a zároveň se zapojí do vývoje nových služeb v oblasti HR.
Pozice je vhodná pro ty, kteří mají rádi výzvy, nebojí se zkoušet nové věci a hledat příležitosti, které nám trh nabízí. Jako HR & Payroll Manager budete u nás pomáhat klientům řešit některé z jejich nejkomplexnějších problémů od přijetí prvotních nápadů přes jejich implementaci po měření konečných výsledků.
Co vám můžeme nabídnout?
- Čeká vás rozmanitá práce, zapojíte se do různých projektů, jako jsou implementace nových klientů, nastavování mzdových procesů, implementace softwaru, change management atd.
- Budete se podílet na rozvoji služeb v oblasti HR a rozšiřování klientského portfolia.
- Čeká vás vedení týmu složeného ze seniorních i juniorních kolegů, který díky svému know-how budete posouvat kariérně dále.
- Budete se starat o tuzemské i zahraniční klienty a budete s nimi rozvíjet byznysové vztahy.
- Jako firma rosteme a naším cílem je rozšířit portfolio nabízených služeb v oblasti HR – procesní design a transformace, HR technologie a další. A právě vy můžete být u toho a určit nový směr, kterým se vydáme.
Co od vás očekáváme?
- Zkušenosti z oblasti HR, znalost payrollu a s ním spojených procesů a legislativy.
- Máte rád/a technologie a vidíte v nich budoucnost.
- Znáte některý z ERP systémů, výhodou je zkušenost i s jejich implementací, využijete také pokročilou znalost excelu.
- Schopnost analyzovat, navrhovat a implementovat procesy.
- „People-skills” – umíte si sestavit, řídit, motivovat a rozvíjet tým.
- Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Dobrá znalost českého i anglického jazyka.
- Organizační schopnosti, které jsou zapotřebí při správě více klientů či projektů najednou.
- MS Office
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
Co s námi získáte?
- Zázemí mezinárodní firmy a možnost podílet se na atraktivních zakázkách a projektech.
- Volnou ruku – fantazii se u nás meze nekladou a nápady jsou vítány.
- Vlastní tým profesionálů, který se vzájemně podporuje.
- Samozřejmostí jsou benefity jako Cafeterie, 25 dní dovolené, sick days, prémiová lékařská péče, cestovní pojištění a mnoho dalšího.
- Další profesní i osobní rozvoj díky široké nabídce školení, team-buildingů a e-learningů.
- Možnost flexibilního nastavení pracovní doby včetně možnosti home office.
- Krásné kanceláře v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností v blízkosti hlavního nádraží a výhledem na Pražský hrad.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení