Pro vedoucího partnera a jeho Real Estate tým, který je součástí oddělení Finančního poradenství, hledáme kolegu/kolegyni na pozici Executive Assistant, který/á se o náš tým a chod našeho officu bude starat s láskou a péčí a zároveň bude pravou rukou pro našeho partnera.
Zaujala tě pozice? Dej nám o sobě vědět a rádi se s tebou potkáme!
![](https://www.jsmedeloitte.cz/wp-content/uploads/2024/03/shutterstock_451168228_lo-1024x512.png)
Jak bude vypadat tvoje role?
Support pro vedoucího partnera v těchto oblastech:
- Vedení kalendáře, organizace všech interních i externích schůzek (rezervace místnosti, příprava podkladů, objednání cateringu, dopravy apod.).
- Zajištění měsíčního vyúčtování a zpracování faktur.
- Správa dokumentů, zajištění podpisu partnera, archivace smluv.
- Příprava podkladů a prezentací na jednání, kontrola reportů.
- Zařizování služebních cest (obstarávání letenek, hotelu, taxi atd.).
- Ad hoc úkoly a cokoliv, co partnerovi umožní, aby se naplno věnoval businessu 🙂
Také podpora týmu v případě:
- Organizace a aktivní participace na pravidelných týmových schůzkách.
- Péče o nováčky ale i stávající členy v týmu.
- Úzká spolupráce s ostatními asistentkami a dalšími odděleními (HR, Office Management, IT, Travel desk).
- Archivace projektové dokumentace, práce v interních systémech.
- Asistence s vykazováním nákladů a docházkou.
- Organizace eventů, teambuildingů od A až do Z pro celé oddělení.
- Organizace klientských akcí, pomoc při zajišťovaní účasti na konferencích.
- Běžná agenda – účast na admin schůzkách, vyřizování emailů a telefonátů, pošta, skenování, administrace faktur, ticketing, updatování interních seznamů a přehledů.
- Zajišťování vánočních dárků pro klienty i zaměstnance.
Jak bychom si tě představovali?
- Máš zkušenosti na podobné pozici (ideálně na pozici osobní nebo týmové asistentky)
- Nezalekneš se i vedení menšího týmu juniornějších asistentek.
- Dokážeš pracovat samostatně a zodpovědně.
- Umíš si stanovit priority a dotáhnout věci do konce.
- Máš výborné organizační dovednosti a time management.
- Jsi proaktivní a máš schopnost komunikovat s lidmi.
- Umíš pracovat s nástroji MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
- Angličtinu zvládáš na pokročilé úrovni – občas bude potřeba napsat e-mail v AJ, nebo si zavolat s kolegy z jiné země.
MS Office
Čeština
Angličtina
Co ti rádi nabídneme my?
- Seznámíš se s fungováním celého oddělení a budeš pracovat v přátelském kolektivu.
- Získáš různorodou práci a prostor vyzkoušet si spoustu nových aktivit – od administrativy až po kreativní a projektové činnosti.
- Budeš mít možnost podílet se na zlepšení fungování interních procesů, prostředí firmy i péči o zaměstnance.
- Získáš prostor pro vlastní nápady i jejich realizaci.
- Samozřejmě nebude chybět ani široká škála zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 2 Sick Days, Cafeterie, firemní akce – Ski trip v Rakousku, vánoční večírek a mnoho dalších).
- Pracovat budeš v moderní kanceláři, kde nechybí terasa s výhledem na Pražský hrad nebo posilovna s meditační místností.
- Nabízíme i flexibilitu a pokud bys potřeboval/a, můžeš využít i home office.
- Zároveň získáš stabilní práci a smlouvu na dobu neurčitou.
- Zdraví je na prvním místě, proto nabízíme online poradnu uLékaře a pořádáme také dny zdraví, během nichž probíhají různé workshopy a odborná vyšetření zdarma.
- V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství.
- Můžeš také pravidelně využívat služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčího, kteří dochází přímo do našich kanceláří.
- A pokud budeš mít zájem, Deloitte nabízí také 2 dny volna na dobrovolnické aktivity u našich partnerských organizací.
Více o našem týmu
- Budeš součástí týmu asistentek, kde se můžeš těšit na skvělé kolegyně Báru a Terku.
- Náš šéf Mirek je přátelský a férový, ale zároveň je jako partner časově hodně zaneprázdněný, a proto potřebuje k sobě někoho, s kým si sedne především lidsky a na koho se bude moci stoprocentně spolehnout.
25 dní dovolené
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení