Do týmu, který se zabývá poradenstvím v oblasti mezinárodního obchodu se zbožím z pohledu cla, DPH a Incoterms, hledáme nového kolegu, který chce svoji kariéru posunout zase o kousek dál.
🟢 Co tě čeká?
- Práce na reálných projektech, jako je například problematika sazebního zařazení zboží, nastavení celních režimů (aktivní zušlechťovací styk, celní sklad), určování původu zboží a jiné, pro významné české i zahraniční klienty.
- Poskytování odborného poradenství v celní oblasti, s případným přesahem do DPH a spotřební daně.
- Analýza a interpretace celní legislativy a mezinárodních obchodních dohod.
- Příprava praktických a srozumitelných řešení pro naše klienty.
- Komunikace s klienty, celními a jinými úřady v průběhu jednotlivých projektů.
- Monitoring legislativních změn s vlivem na celní problematiku.
„Problematika cla a DPH v mezinárodním obchodu je specifická svou různorodostí. Pro poradenství v této oblasti neexistuje něco jako „typický pracovní den” nebo rutinní úkoly – klientům poskytujeme poradenství nejrůznějšího druhu, pomáháme jim s implementací celní a DPH legislativy do praxe, vypracováváme pro ně stanoviska a memoranda, zastupujeme je při jednání s celními a finančními úřady, při kontrolách pomáháme klientům zorientovat se v měnící se legislativě atd. Já sama se specializuji na celní právo vice než 20 let a stále mám co objevovat a učit se.” Petra Závalová, Manažerka.
- Plný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
🟢 Co od tebe očekáváme?
- Výbornou znalost češtiny a pokročilou angličtinu, ve které připravujeme 60% výstupů.
- Zkušenost s celní problematikou alespoň 3 roky.
- Výrazný cit pro detail s důrazem na přesnost, schopnost vidět věci v souvislostech.
- Chuť studovat legislativu a rozvíjet se. Dostaneš příležitost proniknout i do daňové oblasti, zejména DPH a spotřební daně.
- Dobré komunikační a analytické schopnosti, které využiješ na projektech.
- Pozitivní přístup a být týmový hráč.
- MS Office
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
🟢 Na co se můžeš těšit?
- Začátky jsou náročné, a proto dostaneš svého buddyho, který ti pomůže se zorientovat.
- Tvoje kariérní cesta je otevřená a v růstu tě na ní podpoří tvůj osobní kouč.
- Čeká na tebe nabitá Cafeterie s 31 200 body na rok. Benefity si můžeš vybrat podle svých představ (např. jako stravenky, penzijní pojištění, vouchery na sport, kulturu aj.).
- Máme pro tebe špičkové kurzy zaměřené třeba na time-management, asertivitu, komunikaci, Excel a mnoho dalšího. Také máme přístup do Udemy nebo LinkedIn Learning.
- Máme skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích (např. Skitrip v Rakousku a další teambuildingy).
- Užiješ si o týden víc relaxu – potřebujeme tě totiž odpočinutého. A navíc ti k dovolené dáme i cestovní pojištění k soukromým účelům.
- Flexibilní pracovní doba je pro nás standard. A samozřejmě můžeš využít i home office.
- Zdraví je na prvním místě, a proto je ti k dispozici online poradna uLékaře. Pořádáme i dny zdraví, během kterých probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- Pro pomoc v náročných situacích je tady naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční a psychologické poradenství.
- Odměna za doporučení nového kolegy, můžeš získat 15 000 – 100 000 Kč.
- Pravidelně můžeš využít služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří k nám dochází přímo do kanceláře.
- Máme příjemné kanceláře v centru Prahy – můžeš zajít do naší vlastní kavárny, zacvičit si ve fitku (pravidelně probíhají lekce jógy, kruhový trénink nebo HIIT), pro zrelaxování využít meditační místnosti, půjčit si literaturu v naší knihovně a v létě si můžeš užít oběd na terase s výhledem na Pražský hrad.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Sickdays
- Stravenky
- Školení