x
Detail pozice

Týmový/á asistent/ka – daňové oddělení

Daně

Nepřímé daně

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Aktuálně hledáme šikovného asistenta/ku do našeho daňové oddělení, který/á se s našimi současnými asistentkami bude starat o bezproblémový chod naší kanceláře. Chceš se stát součástí kolektivu férových profesionálů, kteří jsou ochotni si vzájemně pomáhat a spolupracovat? Zajímá tě více informací? Tak čti dál…

Co budete mít na starosti

  • Administrativní podporu týmu daňových poradců a jejich vedení
  • Práci s interními databázemi a systémy - asistence s přípravou podkladů k fakturaci, zpracování partnerských, ředitelských a senior-manažerských výkazů časů strávených na klientech i nákladů s tím spojených
  • Vedení diáře a organizace interních i externích schůzek a konferenčních hovorů
  • Běžné administrativní úkoly – emailová a telefonní komunikace, přijímaní a předávání vzkazů, zakládání dokumentů do spisů, kopírování, skenování, třídění a evidence pošty
  • Vytváření a úpravu podpůrných dokumentů (Word, Excel, PowerPoint) pro členy týmu a vedení společnosti ve spolupráci s dalšími podpůrnými týmy (Proposal team, translating team, atd.)
  • Samostatnou koordinaci menších interních akcí a pomoc při organizaci celofiremních či klientských akcí

Co je pro nás důležité

  • Máte už nějaké pracovních zkušeností (ideálně na pozici osobní nebo týmové asistentky)
  • Český/slovenský a anglický jazyk máte na velmi dobré úrovni slovem i písmem
  • Jste profesionální a organizovaný/á, máte schopnost stanovovat priority, anticipovat, a máte také zkušenosti s organizací – akcí a diářů
  • Jste osobnost odolná vůči stresu a nebojíte se multitaskingu
  • Pečlivost a nadšení pro týmovou spolupráci je Vám blízká
  • Jste zvyklý/á pracovat s PC na denní bázi (MS -Word, Excel, PowerPoint a Outlook)

  • MS Office MS Office
  • Středoškolské vzdělání Středoškolské vzdělání
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

Co ti nabízíme

  • Podporu v rozvoji tvých dovedností i vědomostí a budeš-li na to mít, i kariérní růst
  • Zajímavou práci v mezinárodním opravdu přátelském kolektivu
  • Možnost organizovat si samostatně práci
  • Moderní pracovní prostředí, kde nechybí terasa s výhledem na Prahu, posilovna a meditační místnost
  • Ale i možnost práce z domova – v kombinaci potřeb firmy a tvých preferencí
  • Pestrou nabídku benefitů jako je 5 týdnů dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna, příspěvek na penzijní pojištění, stravenky, Cafeterie, vzdělávací kurzy a další
  • Celofiremní a týmové akce

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Beer fest Beer fest
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení