x
Detail pozice

Senior účetní

Daně

Účetnictví

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Do našeho účetního týmu hledáme nového kolegu/yni, který/á by se podílel/a na vedení klientského účetnictví a pomáhal/a s rozvojem klientského portfolia. Máš zkušenosti v oblasti účetnictví a daní a rád/a řídíš zakázky a projekty spolu s týmem mladších kolegů? Chceš aplikovat získané zkušenosti, ale zároveň se dále zdokonalovat a nabývat nové? U nás můžeš pracovat na mezinárodních zakázkách s využitím nejnovějších technologií ve spolupráci s daňovými poradci a advokáty z celého světa. Rádi tě podpoříme jednak v rozvoji odborných znalostí a možnosti získat osvědčení daňového poradce, tak v „soft skills“ dovednostech.

Jak si tě představujeme?

  • Máš dokončené VŠ vzdělání ekonomického zaměření a máš praxi v oblasti klientského účetnictví alespoň tři roky.
  • Ovládáš angličtinu a češtinu na velmi dobré úrovni.
  • Máš dobré teoretické a praktické znalosti v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH).
  • Ovládáš dobré komunikační schopnosti a klientský přístup. 
  • Máš zkušenosti s vedením týmu a schopností poskytnout odbornou podporu kolegům.
  • Aplikuješ zodpovědný přístup k práci a samostatnost při řešení úkolů.

  • MS Office MS Office
  • Středoškolské vzdělání Středoškolské vzdělání
  • Bakalářské vzdělání Bakalářské vzdělání
  • Angličtina Angličtina

Co ti můžeme nabídnout?

  • Rozšíření odborné kvalifikace zejména v oblasti financí a daňové agendy (osvědčení daňového poradce, specializovaná školení, mentoring).
  • Možnost kariérního růstu.
  • Rozmanitou práci na českých i zahraničních zakázkách a spolupráci na rozvoji klientského portfolia.
  • Práci s nejnovějšími technologiemi a možnost se podílet na zlepšování procesů.
  • Možnost práce z domova.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, Cafeteria, bonusové dny volna, cestovní pojištění, kompenzace nemocenské do plné výše příjmu a další).

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení

  • Plný úvazek Plný úvazek
  • Flexibilní pracovní doba Flexibilní pracovní doba

Tým BPS v Deloitte: účetní, daňové a mzdové služby „pod jednou střechou“

Účetní závěrky, daňová přiznání, výkazy pro Intrastat, daňové poradenství, mzdová a personální agenda…, to vše si mohou firmy buď zajišťovat interně, nebo si mohou najmout externího dodavatele. V Deloitte poskytuje klientům outsourcing těchto služeb tým BPS (Business Process Solutions). V něm před čtyřmi lety zakotvila Lucie Stančíková, dnes senior účetní a daňová poradkyně, která pracuje v Deloitte již celkem pět let a říká, že to byla láska na první pohled. Co ji na práci v Deloitte nejvíce baví, jak své zkušenosti z praxe zúročila během studia a co všechno práce v BPS obnáší?
Daně

Outsourcing účetních služeb

Účetní závěrky, daňová přiznání, výkazy pro Intrastat, daňové poradenství, mzdová a personální agenda…, to vše si mohou firmy buď zajišťovat interně, nebo si mohou najmout externího dodavatele. V Deloitte poskytuje klientům outsourcing těchto služeb tým Business Process Solutions.