x
Detail pozice

Senior HR Business Partner/Recruiter

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Baví vás starat se o kolegy, pracovat na jejich i svém rozvoji, formovat tým správným náborem a přispět tak k úspěchu celého týmu? Umíte svižně řešit standardní i nestandardní situace? Těší vás práce v HR a jste dobrý/-á ve vytváření pracovních vztahů?
Tým Řízení rizik (Risk Advisory) v Deloitte patří mezi jedničku v oblasti strategického, finančního, operačního, regulatorního a kybernetického rizika. Cca 50 zkušených odborníků a manažerů v tomto týmu pomáhá firmám předcházet kybernetickým útokům a chránit jejich cenná data, rozvíjí řešení pro správu rizik, nastavuje a kontroluje procesy, aby byly v souladu s právními předpisy a firma mohla bezpečně obchodovat na finančních a kapitálových trzích a řadu dalších.
Stávající HRBP kolegyně, která se o tento tým nyní stará, bude brzy maminkou, a proto hledáme nového Senior HR Business Partnera a recruitera v jednom.

Co budete dělat:

  • V této roli budete důležitou oporou vedoucího partnera oddělení řízení rizik a celého týmu. Spolu nastavíte a budete naplňovat všechny strategické HR cíle v oblastech náboru, onboardingu, performance managementu, hodnocení, odměňování i rozvoje zaměstnanců. A nebudete na to sám/sama. Úzká spolupráce s managementem firmy i ostatními týmy v rámci Deloitte jsou samozřejmostí (HR, Payroll, Immigration, Legal, Finance, atd.)
  • Svému týmu RA budete spolehlivým poradcem v HR oblastech v případě standardních i nestandardních situací.
  • Budete nabírat, onboardovat, vzdělávat, hodnotit, posouvat (a možná taky i propouštět) kolegy/-yně. a všechny HR výstupy pravidelně analyzovat a reportovat.
  • S vedoucím partnerem RA budete konzultovat headcount a business plány, vůči kterým nastavíte rovněž strategii náboru. Na náboru budete spolupracovat s kolegyní Eliškou. Doporučovat zdroje, plánovat a spolu s ostatními připravovat zajímavé náborové aktivity pro RA business, proaktivně reagovat na změny na trhu práce. Velmi pomůže dobrá orientace v oblasti HR trendů, sociálních médií i nejnovějších náborových nástrojů. Podpoříme vás řadou školení interních i externích.
  • O rozvoj kolegů/-yň se budete starat ve spolupráci s týmem learning & development
  • Práce na HR projektech na lokální i regionální úrovni patří k nedílné součásti pracovního týdne. a bude to tak i u vás. Budete pracovat na zdokonalování HR procesů, systémů nebo se podílet na implementaci nových nástrojů či procesů.

Kdo je připraven, není překvapen. Co by se tedy pro tuto pozici hodilo mít?

  • 5 a více let zkušeností v HRBP (či obdobné) pozici, kombinované s aktivní náborovou zkušeností, ať už ve stávající, či předchozí roli – zkušenosti ze společností podobné velikosti či charakteru rozhodně pomůžou při startu
  • Znalost zákoníku práce a související legislativy, rámcový přehled o mzdové legislativě
  • Dobrá angličtina na úrovni C1 – v týmu máme kolegy různých národností, budete pravidelně komunikovat i s kolegy ze zahraničí
  • Uživatelská znalost Excelu (např. VLOOKUP, kontingenční tabulky), analytické schopnosti
  • Zkušenost s HR systémy (v Deloitte používáme Datacruit a SAP) – budete v něm hledat spoustu potřebných informací
  • Vaše osobnostní rysy by měly nést většinu z těchto vlastností:
    • Přirozenou zvídavost, vnímavost, trpělivost, citlivý a proklientský přístup
    • Zájem o lidi a umění s nimi komunikovat, schopnost jasně prezentovat své myšlenky ve všech podobách, ochotu spolupracovat a sdílet
    • Schopnost nést zodpovědnost, ale taky odolávat pracovním stresům i díky mimopracovním zájmům a koníčků
    • Samostatnost, odvahu a chuť řešit i nestandardní situace a požadavky
    • Smysl pro detail

Na co se můžete těšit:

  • Každý den je jiný, pestrý, rozhodně se nebudete nudit ani jeden den. Sbíráním zajímavých zkušeností budete dále růst ve své odbornosti, udržíte si široký HR záběr.
  • Čeká vás skvělý tým kolegů v risk advisory a stejně tak vlastní HR základna pro podporu a vzájemné sdílení zkušeností.
  • Vždy jsme měli a máme i nyní volbu místa výkonu práce – ať už z domu nebo si kdykoliv sednout do businessu třeba i k jinému týmu – máme totiž free-desk policy a taky nádhernou 7mipatrovou kancelářskou budovu, kde každé patro vypadá jinak a stojí za vyzkoušení.
  • Samozřejmostí jsou i benefity jako bohatá Cafeteria, 25 dní dovolené, sick days, doplácení nemocenské a další zaměstnanecké výhody, notebook a iPhone či Samsung mobilní telefon dle vlastní volby.
  • Až se Covid doba přežene, určitě se vrátíme i k našim oblíbeným firemním akcím (Beerfest, běhání s trenérem, jóga, firemní hory, kola, sportovní dny a další)

  • MS Excel MS Excel
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení