x
Detail pozice

Senior Consultant Strategy & Operations

Consulting

Strategy & Operations

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Spolupracujeme s klienty ze všech odvětví s cílem optimalizovat jejich stávající podnikání a zároveň jim otevírat budoucí podnikatelské příležitosti a podnikatelský potenciál.

Naši konzultanti jsou zkušenými odborníky, kteří klientům poskytují odborné vědomosti a znalosti v oboru informačních technologií, jež mají klientům napomáhat čelit problémům, řešit je a zaměřovat se na strategické cíle. Soustřeďujeme se na poskytování end-to-end řešení, u kterých je nutné, aby konzultanti plnili různé projektové role a úzce spolupracovali s týmem klienta.

Projekty tohoto druhu zahrnují činnosti spojené s analýzou podnikových procesů, analýzou požadavků, podnikovou architekturou, návrhem řešení, rozsáhlou implementací IT systémů, analýzou dopadu, řízením změn a podporou při realizaci transformace, či další činnosti, včetně úzké spolupráce s klíčovými IT experty v oblastech, ve kterých se podnikání prolíná s oborem IT.

Naše projekty pokrývají následující oblasti:

  • Podniková a IT architektura
  • Řízení dodavatelského řetězce
  • Back-office / provozní efektivita
  • Prodej a odbyt
  • Organizace a IT transformace
  • Řízení zákaznické zkušenosti
  • Další oblasti

Očekáváme, že se budete podílet na:

Realizaci projektů:

  • Analýza problémů, požadavků a procesů na straně klienta
  • Podrobná definice návrhů řešení (procesy, návrhy aplikací, datové toky)
  • Definice plánů realizace a samotná realizace (projekty, transformace organizací a další)
  • Analýza dopadu (IT implementace, zavádění inovativních technologií a další)
  • Tvorba podnikatelských plánů
  • Testování řešení
  • Školení a facilitace
  • Podpora při řízení projektů
  • Týmové vedení

Rozvoji podnikání a kompetencí:

  • Rozvoj praxe a odborných zkušeností (sledování aktuálního dění na trhu a informací, sledování trendů a další)
  • Spolupráce s odbornými komunitami (např. bankovnictví, dodavatelský řetězec, řízení změn, digitální technologie a další)
  • Příprava nabídek a tvorba aktiv
  • Týmové vedení

Co od Vás očekáváme:

  • Angličtina na profesionální obchodní úrovni (business proficency) ‒ často hlavní jazyk, ve kterém práce probíhá (výhodou jsou němčina a francouzština)
  • Předchozí zkušenost s podnikáním nebo 2-3 roky zkušeností v oblastech projektového managementu / IT realizací / přenastavení procesů
  • Analytické myšlení
  • Schopnost prezentovat nálezy a navrhovat end-to-end řešení včetně technologií
  • Mezioborová zkušenost, zkušenosti z více podnikových oddělení/funkcí
  • MS Office (výborné dovednosti s programy Power Point a Excel)
  • Vysokoškolský titul na úrovni inženýr/magistr (ekonomické a technické obory)
  • Flexibilita (ochota cestovat a pracovat v místě klienta)

Na co se můžete v našem týmu v Deloitte těšit:

  • Neustále rosteme a soustavně se učíme novým věcem. v naší firmě nebudete ochuzeni o osobní i odborný rozvoj.
  • Protože se neustále rozvíjíme, při práci budete mít možnost využít různorodé nové technologie.
  • Náš tým má mezinárodní složení a vládne v něm velmi přátelská atmosféra.
  • Samozřejmě máme zajímavé zaměstnanecké výhody, jako pět týdnů dovolené, sick days, pojištění pro cesty do zahraničí, bonusový program Cafeterie, multisport kartu a další.
  • V průběhu roku se setkáváme v práci i po ní, a to také v rámci zvláštních akcí, jako je výlet oddělení Consulting na hory nebo při dalších výjezdech.

  • MS PowerPoint MS PowerPoint
  • MS Excel MS Excel
  • Magisterské vzdělání Magisterské vzdělání
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky