Do našeho účetního týmu hledáme nového kolegu/yni, který/á by se podílel/a na vedení klientského účetnictví a pomáhal/a s rozvojem klientského portfolia v naší kanceláři v Brně. Máš zkušenosti v oblasti účetnictví a daní a rád/a řídíš zakázky a projekty spolu s týmem mladších kolegů? Chceš aplikovat získané zkušenosti, ale zároveň se dále zdokonalovat a nabývat nové? U nás můžeš pracovat na mezinárodních zakázkách s využitím nejnovějších technologií ve spolupráci s daňovými poradci a advokáty z celého světa. Rádi tě podpoříme jednak v rozvoji odborných znalostí a možnosti získat osvědčení daňového poradce, tak v „soft skills“ dovednostech.
Jak si tě představujeme
- máš dokončené VŠ vzdělání ekonomického zaměření a máš praxi v oblasti klientského účetnictví alespoň tři roky
- ovládáš angličtinu a češtinu na velmi dobré úrovni
- máš dobré teoretické a praktické znalosti v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH)
- ovládáš dobré komunikační schopnosti a klientský přístup
- máš zkušenosti s vedením týmu a schopností poskytnout odbornou podporu kolegům
- aplikuješ zodpovědný přístup k práci a samostatnostpři řešení úkolů
-
MS Office
-
Středoškolské vzdělání
-
Bakalářské vzdělání
-
Čeština
-
Angličtina
Co ti můžeme nabídnout
- rozšíření odborné kvalifikace zejména v oblasti financí a daňové agendy (osvědčení daňového poradce, specializovaná školení, mentoring)
- možnost kariérního růstu
- rozmanitou práci na českých i zahraničních zakázkách a spolupráci na rozvoji klientského portfolia
- práci s nejnovějšími technologiemi a možnost se podílet na zlepšování procesů
- možnost práce z domova
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, Cafeteria, bonusové dny volna, cestovní pojištění, kompenzace nemocenské do plné výše příjmu a další)
-
25 dní dovolené
-
Bikebox
-
Cafeteria
-
Cestovní pojištění
-
Čistírna
-
Firemní knihovna
-
Home office
-
Masér
-
Mobilní telefon
-
Multisport karta
-
Notebook
-
Občerstvení
-
Posilovna
-
Prémiová lékařská péče
-
Školení
-
Plný úvazek
-
Flexibilní pracovní doba
Tým BPS v Deloitte: účetní, daňové a mzdové služby „pod jednou střechou“
Účetní závěrky, daňová přiznání, výkazy pro Intrastat, daňové poradenství, mzdová a personální agenda…, to vše si mohou firmy buď zajišťovat interně, nebo si mohou najmout externího dodavatele. V Deloitte poskytuje klientům outsourcing těchto služeb tým BPS (Business Process Solutions). V něm před čtyřmi lety zakotvila Lucie Stančíková, dnes senior účetní a daňová poradkyně, která pracuje v Deloitte již celkem pět let a říká, že to byla láska na první pohled. Co ji na práci v Deloitte nejvíce baví, jak své zkušenosti z praxe zúročila během studia a co všechno práce v BPS obnáší?