V našem oddělení poskytujeme služby předním klientům. Rozumíme projektovému managementu, obchodním procesům, technologiím a moderním trendům a pomáháme efektivně řídit rizika a tím maximálně naplnit potenciál našich klientů. Podílíme se na projektech, kde poskytujeme klientům poradenské služby v oblastech řízení rizik (finanční a nefinanční rizika) a implementace regulací a díky tomu jim umožňujeme flexibilně plnit požadavky komplexního regulačního prostředí.
Jaká bude tvá náplň práce:
- Ve spolupráci se zkušenými kolegy navrhovat nová řešení pro naše klienty a následně se podílet na jejich implementaci.
- Podílet se na vývoji produktů s důrazem na fáze analýzy požadavků a plánování.
- Konzultovat s klientem porozumění kontextu projektu, včetně identifikace problému, současného a požadovaného budoucího stavu, cílů a obchodních potřeb.
- Proaktivně spravovat a zmírňovat rizika a problémy napříč Agilním týmem.
- Řídit komunikaci požadavků s obchodními a projektovými partnery. Budeš připravovat doporučení týkající se různých problémů v oblasti IT.
- Pracovat budeš samostatně i v týmu.
- Je možné, že budeš pracovat na několika projektech současně. Projekty mohou trvat několik týdnů až měsíců.
- Budeš spolupracovat se zkušenými kolegy, kteří budou tvými mentory a pomohou ti na tvé kariérní cestě.
Co od tebe očekáváme:
- Člověka s citem pro business, kterému nejsou cizí technologie a IT prostředí.
- Analytické dovednosti a schopnost rozpoznat problémy v širším kontextu.
- Dobrou znalost nástrojů Microsoft Office (zejména Excel, PowerPoint a Word).
- Dobrý time management, dodržování termínů a organizační dovednosti.
- Schopnost spolupracovat se zkušenějšími kolegy a komunikovat s našimi klienty.
- Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
- Chuť neustále se učit nové věci a rozvíjet své dovednosti.
- Znalost angličtiny (min. B2) a češtiny (další jazyk je výhodou).
- Relevantní pracovní zkušenost a znalost Agilních metodik (SAFe, SCRUM, etc.) a Data Privacy výhodou.
Co ti můžeme nabídnout:
- Různorodou práci v České republice i zahraničí.
- Možnost kariérního růstu a rozvoje.
- Flexibilní pracovní dobu a home office.
- Podporu profesního vývoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace apod.).
- Balíček benefitů (Sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, notebook, cestovní pojištění apod.).
-
Čeština
-
Angličtina
-
25 dní dovolené
-
Bikebox
-
Cafeteria
-
Cestovní pojištění
-
Čistírna
-
Firemní knihovna
-
Home office
-
Masér
-
Mobilní telefon
-
Multisport karta
-
Notebook
-
Občerstvení
-
Posilovna
-
Prémiová lékařská péče
-
Sickdays
-
Školení
-
Plný úvazek
-
Flexibilní pracovní doba