x
Detail pozice

Risk Advisory Consultant Agile

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení VŠ
Odpovědět na inzerát

Zajímá tě oblast risk managementu a chtěl/a bys zlepšovat nastavení procesů našich klientů? Jsme mladý, rychle rostoucí tým, který mezi sebe rád přijme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se tak stane součástí našeho businessu a bude spolu s námi pracovat na různorodých Risk Advisory projektech. Rád/a by ses dozvěděl více? Pošli nám své CV, připoj se k nám a získej zkušenosti v oblasti Risk Advisory, podílej se s námi na zajímavých projektech pro naše klienty a staň se Consultantem v businnesu, který se zaměřuje na pomáhání firmám s jejich problémy v oblasti finančních i nefinančních rizik a regulací.

Jaká bude tvá náplň práce:

  • Ve spolupráci se zkušenými kolegy navrhovat nová řešení pro naše klienty a následně se podílet na jejich implementaci.
  • Podílet se na vývoji produktů s důrazem na fáze analýzy požadavků a plánování.
  • Konzultovat s klientem porozumění kontextu projektu, včetně identifikace problému, současného a požadovaného budoucího stavu, cílů a obchodních potřeb.
  • Proaktivně spravovat a zmírňovat rizika a problémy napříč Agilním týmem.
  • Řídit komunikaci požadavků s obchodními a projektovými partnery. Budeš připravovat doporučení týkající se různých problémů v oblasti IT.
  • Pracovat budeš samostatně i v týmu.
  • Je možné, že budeš pracovat na několika projektech současně. Projekty mohou trvat několik týdnů až měsíců.
  • Budeš spolupracovat se zkušenými kolegy, kteří budou tvými mentory a pomohou ti na tvé kariérní cestě.

Co od tebe očekáváme:

  • Člověka s citem pro business, kterému nejsou cizí technologie a IT prostředí.
  • Analytické dovednosti a schopnost rozpoznat problémy v širším kontextu.
  • Dobrou znalost nástrojů Microsoft Office (zejména Excel, PowerPoint a Word).
  • Dobrý time management, dodržování termínů a organizační dovednosti.
  • Schopnost spolupracovat se zkušenějšími kolegy a komunikovat s našimi klienty.
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
  • Chuť neustále se učit nové věci a rozvíjet své dovednosti.
  • Znalost angličtiny (min. B2) a češtiny (další jazyk je výhodou).
  • Relevantní pracovní zkušenost a znalost Agilních metodik (SAFe, SCRUM, etc.) a Data Privacy výhodou.

Co ti můžeme nabídnout:

  • Různorodou práci v České republice i zahraničí.
  • Možnost kariérního růstu a rozvoje.
  • Flexibilní pracovní dobu a home office.
  • Podporu profesního vývoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace apod.).
  • Balíček benefitů (Sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, notebook, cestovní pojištění apod.).

  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Školení Školení

  • Plný úvazek Plný úvazek
  • Flexibilní pracovní doba Flexibilní pracovní doba