Hledáme nové kolegy do týmu Operational Risk, který se věnuje rizikům spojeným s provozem a financemi ve společnostech. Řízení rizik umožňuje odhalit nástrahy či problémy podnikání dříve, než se z nich stanou vážné problémy ohrožující chod společnosti. Každá odpovědná společnost tak řídí svoje rizika tím, že je včas identifikuje, analyzuje, hodnotí, ošetřuje a kontinuálně monitoruje. Řízení rizik vede k posílení společností a často i k novým obchodním příležitostem.
Svět a trhy se dynamicky mění zvláště ve spojení s rozvojem nových technologií. Změny sebou také přinášejí nové regulace či legislativu. Vše přináší nová rizika a společnosti na ně musí efektivně reagovat. Tým společnosti Deloitte se skládá z odborníků se zkušenostmi z mnoha společností a odvětví. Nabízí tak unikátní znalosti, které dělají z řízení rizik silnou součást řízení společností s velkou přidanou hodnotou.
Pokud Tě zajímá hledat rizika či nástrahy podnikání a pomáhat společnostem s nimi pracovat, neváhej nám poslat svoje CV. Rádi se s tebou pobavíme o možnostech spolupráce!
Co bude tvou náplní práce:
- Řízení rizik – Identifikace, Analýza, Hodnocení, Ošetřování a Monitoring provozních, finančních či obchodních rizik ve společnostech z různých průmyslových odvětví. Vývoj modelů a simulací pro řízení rizik.
- Analýza, vývoj a testování interních kontrolních systémů společností za účelem zajištění efektivního fungování procesů či souladu s příslušnými předpisy a normami.
- Audit procesů a kontrolního prostředí za účelem ověření funkce interních kontrol a souladu s příslušnými předpisy a normami.
- Zavádění nových legislativních předpisů, norem či nařízení do společností od úvodní analýzy přes návrh postupu implementace a dohledu nad implementací samotnou.
- Poradenství v oblasti zlepšování procesů v oblasti řízení rizik. (analýza, přijímání změn, rozhodování, organizačních změn, procesů, kontrolních systémů, reportingu apod.)
- v rámci profesního růstu na seniorní pozice budeš postupně odpovědný za kvalitu konečného výstupu, řízení juniorních kolegů, řízení celého projektu či jednání s klienty.
Co od tebe očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, podnikové ekonomiky, managementu, financí, popř. jiné související oblasti.
- Velkou výhodou jsou předešlá praxe z řízení rizik, interního auditu, compliance neho jíné relevantní oblasti a zkušenosti s GRC nástroji (Archer, MetricStream, ServiceNow).
- Kritické a analytické myšlení.
- Přístup orientovaný na klienta a služby.
- Schopnost provádět praktické změny pro naše klienty.
- Jsi otevřený/á, flexibilní a nechybí ti elán, zároveň jsi odhodlán/á pomáhat firmám uspět.
- Dokážeš se přizpůsobit okolnostem.
Co ti můžeme nabídnout:
- Různorodou práci a náročné úkoly pro tuzemské i nadnárodní klienty.
- Spolupráci s předními odborníky a vedoucími pracovníky, kteří se s tebou podělí o své zkušenosti.
- Získáš hlubší znalosti o obchodních procesech, řízení rizik a souvisejících metodikách. Rovněž u nás zlepšíš své soft skills, jako např. koučování nebo vedení rozhovoru.
- Podpora profesního rozvoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace atd.).
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
- Balíček benefitů (sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, laptop, cestovní pojištění atd.).
-
25 dní dovolené
-
Bikebox
-
Cafeteria
-
Cestovní pojištění
-
Čistírna
-
Firemní knihovna
-
Home office
-
Mobilní telefon
-
Multisport karta
-
Notebook
-
Občerstvení
-
Posilovna
-
Prémiová lékařská péče
-
Sickdays
-
Stravenky
-
Školení