x
Detail pozice

Operational Risk Analyst/Consultant/Senior Consultant

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Hledáme nové kolegy do týmu Operational Risk, který se věnuje rizikům spojeným s provozem a financemi ve společnostech. Řízení rizik umožňuje odhalit nástrahy či problémy podnikání dříve, než se z nich stanou vážné problémy ohrožující chod společnosti. Každá odpovědná společnost tak řídí svoje rizika tím, že je včas identifikuje, analyzuje, hodnotí, ošetřuje a kontinuálně monitoruje. Řízení rizik vede k posílení společností a často i k novým obchodním příležitostem.

Svět a trhy se dynamicky mění zvláště ve spojení s rozvojem nových technologií. Změny sebou také přinášejí nové regulace či legislativu. Vše přináší nová rizika a společnosti na ně musí efektivně reagovat. Tým společnosti Deloitte se skládá z odborníků se zkušenostmi z mnoha společností a odvětví. Nabízí tak unikátní znalosti, které dělají z řízení rizik silnou součást řízení společností s velkou přidanou hodnotou.

Pokud Tě zajímá hledat rizika či nástrahy podnikání a pomáhat společnostem s nimi pracovat, neváhej nám poslat svoje CV. Rádi se s tebou pobavíme o možnostech spolupráce!


Co bude tvou náplní práce:

  • Řízení rizik – Identifikace, Analýza, Hodnocení, Ošetřování a Monitoring provozních, finančních či obchodních rizik ve společnostech z různých průmyslových odvětví. Vývoj modelů a simulací pro řízení rizik.
  • Analýza, vývoj a testování interních kontrolních systémů společností za účelem zajištění efektivního fungování procesů či souladu s příslušnými předpisy a normami.
  • Audit procesů a kontrolního prostředí za účelem ověření funkce interních kontrol a souladu s příslušnými předpisy a normami.
  • Zavádění nových legislativních předpisů, norem či nařízení do společností od úvodní analýzy přes návrh postupu implementace a dohledu nad implementací samotnou.
  • Poradenství v oblasti zlepšování procesů v oblasti řízení rizik. (analýza, přijímání změn, rozhodování, organizačních změn, procesů, kontrolních systémů, reportingu apod.)
  • v rámci profesního růstu na seniorní pozice budeš postupně odpovědný za kvalitu konečného výstupu, řízení juniorních kolegů, řízení celého projektu či jednání s klienty.

Co od tebe očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, podnikové ekonomiky, managementu, financí, popř. jiné související oblasti.
  • Velkou výhodou jsou předešlá praxe z řízení rizik, interního auditu, compliance neho jíné relevantní oblasti a zkušenosti s GRC nástroji (Archer, MetricStream, ServiceNow).
  • Kritické a analytické myšlení.
  • Přístup orientovaný na klienta a služby.
  • Schopnost provádět praktické změny pro naše klienty.
  • Jsi otevřený/á, flexibilní a nechybí ti elán, zároveň jsi odhodlán/á pomáhat firmám uspět.
  • Dokážeš se přizpůsobit okolnostem.

Co ti můžeme nabídnout:

  • Různorodou práci a náročné úkoly pro tuzemské i nadnárodní klienty.
  • Spolupráci s předními odborníky a vedoucími pracovníky, kteří se s tebou podělí o své zkušenosti.
  • Získáš hlubší znalosti o obchodních procesech, řízení rizik a souvisejících metodikách. Rovněž u nás zlepšíš své soft skills, jako např. koučování nebo vedení rozhovoru.
  • Podpora profesního rozvoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace atd.).
  • Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
  • Balíček benefitů (sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, laptop, cestovní pojištění atd.).

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení