x
Detail pozice

Office koordinátor

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Jste pečliví a baví vás administrativa? Máte rádi různorodou práci a je na vás spolehnutí?

Do našeho Office management týmu pod vedením Zuzky přijmeme novou posilu, která se bude starat o chod našich moderních kanceláří, ve které Deloitte už nějakou dobu sídlí. Aby nám v nich bylo skvěle i dále, potřebujeme o ně správně pečovat a zajistit, že naši kolegové budou mít to nejlepší pracovní prostředí. 

Co vás u nás čeká:

  • Zajištění bezproblémového chodu (správa budovy, úklid, revize, opravy).
  • Správa budovy, také na ostatních pobočkách v České republice.
  • Komunikace se správci, napříč odděleními i s našimi dodavateli.
  • Práce s interními databázemi a systémy – příprava podkladů k fakturaci, zpracování faktur, zadávání smluv.
  • Administrace vstupních karet.
  • Ad hoc úkoly a spolupráce s dalšími odděleními (Finance, Právní oddělení, Marketing, Travel Desk).
  • Spravování datových schránek a docházkového systému.


Jak si vás představujeme:

  • Máte cit pro detail a dobře odvedenou práci.
  • Předchozí pracovní zkušenost z korporátního prostředí na obdobné pozici či z recepce (alespoň 1 rok).
  • Jste týmový hráč, který se nebojí vlastní zodpovědnosti a úkolů.
  • Zkušenosti s agendou datových schránek je velkou výhodou.
  • Umíte si nastavit priority, když se sejde více úkolů najednou.
  • Excel a Powerpoint ovládáte bez problémů, Outlook a další nástroje MS Office vám však také nejsou cizí.
  • Máte ukončené minimálně středoškolské vzdělání.
  • Máte dobrou znalost angličtiny a spisovnou češtinu.


Co vám nabízíme:

  • Skvělý tým, který opravdu táhne za jeden provaz. 
  • Cafeteria v hodnotě 31 200 bodů za rok na co si jen přejete (stravenky, Multisport, vzdělávání, cestování).
  • 25 dní dovolené, mobilní telefon, notebook, sick days a další zaměstnanecké výhody.
  • Smlouva na dobu neurčitou a nástup čím dříve tím lépe, ale pokud bude třeba, počkáme.
  • Krásnou terasu s výhledem na Pražský hrad.
  • Kancelář s výbornou dostupností přímo u Hlavního nádraží.

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení