x
Detail pozice

Lifesciences & Healthcare Consultant/Senior Consultant

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Do malého, přátelského a rychle se rozvíjejícího týmu hledáme kolegy/ně, kteří se nezaleknou výzev a budou mít jedinečnou příležitost se podílet na rozvoji služeb v oblasti zdravotnictví a farmaceutického průmyslu. Spolupracovat budeš převážně s Martinem a Bárou, kteří Ti vše přiblíží a zodpoví jakékoli dotazy osobně.

V nové roli budeš participovat v lokálních i mezinárodních projektech v oblasti zdravotnictví a farmaceutickém průmyslu, budeš mít prostor a podporu v realizaci vlastních nápadů, prohlubovat svoji expertízu a spolupracovat s největšími LSHC společnostmi na světě. Těšíme se na Tebe a rádi se potkáme u kafe, při diskusi o možnostech spolupráce!


Náplň práce:

  • Regulatory compliance, MDR, SŘK, Klinické hodnocení léčiv a Farmakovigilance.
  • Porozumění kontextu organizace u klienta, identifikace rizik, vývoj a testování vnitřní kontrolních systémů, posouzení compliance v souladu s příslušnými předpisy.
  • Příprava doporučení a plánů na mitigaci identifikovaných rizik, úprava interních předpisů a SOPs, příprava podkladů a jejich komunikace na klienta.
  • Každodenní komunikace s klienty a účast na schůzkách s managementem, možnost získávat informace přímo od expertů v daném průmyslu a prohlubovat si tak expertízu a znalosti přímo z první ruky.
  • Spolupráce v mezinárodním týmu, se zkušenými kolegy, kteří budou tvými mentory a pomohou ti na Tvé kariérní cestě.

Požadujeme:

  • Znalosti procesů a obchodní zkušenosti z vývoje nebo výroby farmaceutických produktů nebo zdravotních prostředků jsou výhodou (ne podmínkou).
  • Relevantní regulatorní znalost v oblasti zdravotnictví a farmaceutického průmyslu (EFPIA/AIFP etický kodex, MDR, QMS, GxP, Clinical trials apod.).
  • Absolvent/ka magisterského programu VŠ s technickým či ekonomickým zaměřením, případně rádi probereme možnosti pro zkušenější zájemce.
  • Výborné komunikační schopnosti, pro klientský přístup.
  • Schopnost pracovat pod tlakem a zpracování velkého množství komplexních informací.
  • Orientace na detail a analytické myšlení.
  • Pokročilé znalosti s Microsoft Office (primárně Excel, PowerPoint).
  • Pokročilá znalost angličtiny, další jazyk výhodou.
  • Chuť být součástí týmu, učit se a přijímat profesní výzvy.

Nabízíme:

  • Různorodou práci v České republice i zahraničí.
  • Možnost kariérního růstu a rozvoje.
  • Flexibilní pracovní dobu a home office.
  • Podporu profesního vývoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace apod.).
  • Balíček benefitů (Sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, notebook, cestovní pojištění apod.).

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení