x
Detail pozice

Konzultant v oddělení řízení rizik

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Zajímá tě oblast risk managementu a chtěl/a bys zlepšovat nastavení procesů našich klientů? Jsme mladý, rychle rostoucí tým, který mezi sebe rád přijme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se tak stane součástí našeho businessu a bude spolu s námi pracovat na různorodých Risk Advisory projektech. Rád/a by ses dozvěděl více? Pošli nám své CV, připoj se k nám a získej zkušenosti v oblasti Risk Advisory, podílej se s námi na zajímavých projektech pro naše klienty a staň se Consultantem v businnesu, který se zaměřuje na pomáhání firmám s jejich problémy v oblasti finančních i nefinančních rizik a regulací.


Náplň práce:

  • Budeš poskytovat podporu v oblasti IT rizik a pomáhat tak klientům lépe řídit jejich technologická rizika.
  • Budeš analyzovat fungování samotné organizace, procesů a IT systémů.
  • Budeš spolupracovat na hodnocení rizik v IT prostředí a vyhodnocování procesů, kontrol a klientské dokumentace.
  • Pod vedením zkušenějších kolegů budeš pomáhat při implementaci IT kontrol a IT testování.
  • Zapojíš se do různých projektů souvisejících se správou IT a riziky a převezmeš některé běžné IT projekty.
  • Pracovat budeš samostatně i v týmu.
  • Zúčastníš se schůzek s klienty a budeš připravovat doporučení týkající se různých problémů v oblasti IT.
  • Se zástupci klientů budeš komunikovat na denní bázi.
  • Je možné, že budeš pracovat na několika projektech současně. Projekty mohou trvat několik týdnů až měsíců.
  • Budeš spolupracovat se zkušenými kolegy, kteří budou tvými mentory a pomohou ti na tvé kariérní cestě.

Požadujeme:

  • Základní znalosti IT prostředí a IT provozních procesů.
  • Související praktické zkušenosti s IT auditem nebo IT zabezpečením.
  • Pochopení správy IT a řízení rizik.
  • Schopnost vyhodnocovat a testovat vnitřní kontroly.
  • Dobrou znalost nástrojů Microsoft Office.
  • Time management a organizační dovednosti.
  • Analytické dovednosti a schopnost rozpoznat problémy v širším kontextu.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Silnou schopnost spolupracovat se zkušenějšími kolegy a komunikovat s našimi klienty.

Nabízíme:

  • Různorodou práci v České republice i zahraničí.
  • Možnost kariérního růstu a rozvoje.
  • Flexibilní pracovní dobu a home office.
  • Podporu profesního vývoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace apod.).
  • Balíček benefitů (Sick days, 5 týdnů dovolené, firemní telefon, notebook, cestovní pojištění, zajímavé firemní akce během celého roku).

  • MS Office MS Office
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Školení Školení

  • Plný úvazek Plný úvazek