x
Detail pozice

Konzultant - do audit týmu pro německou klientelu

Audit

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Náš tým se věnuje auditu společností, které mají mateřskou společnost v německy mluvících zemích, a také auditu přímo německých společností se sídlem v zahraničí. Auditní práce u nás není rutinou, protože je podporována nejnovějšími nástroji a technologiemi, což ponechává více času na nejdůležitější část práce – interakci s klienty.

Chcete vést svůj tým a dodávat profesionální výstupy klientům spolu s ostatními odborníky z Deloittu v oblasti auditu? Budete s námi pracovat na zakázkách, které vás posunou zase o kus dál. A pokud chcete kariérně růst, tak vás v tom rádi podpoříme. To není fráze, ale realita. Připojte se k našemu auditnímu týmu a podílejte se s námi na poskytování prvotřídních služeb.

O čem bude vaše role?

  • Stanete se součástí týmu, který řídi zakázky u největších TOP firem v ČR i střední Evropě.
  • Povedete menší projekt od A-Z, tj. plánování, rozložení kapacit, průběžná kontrola zakázky, příprava finálních výstupů atd. Při vedení projektu spolupracujete s managerem zakázky.
  • Zastřešujete projekty a průběžně komunikujete s klienty ohledně dodržení rozsahu zakázek a časového plánu.
  • Zpracováváte a prezentujete výstupy a doporučení pro klienty na profesionální úrovni.
  • Podporujete a vedete menší tým a rozvíjíte jejich kompetence.
  • Na zakázkách budete spolupracovat s týmy napříč celým Deloittem v ČR i zahraničí.

Jak si vás představujeme?

  • Máte 2-4 roky zkušenosti s prací na auditorských zakázkách.
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo jiného směru.
  • Výborná znalost českého jazyka, skvělé komunikační a prezentační dovednosti.
  • Výborná znalost AJ a znalost NJ na střední úrovni.
  • Máte analytické schopnosti, umíte si určit priority a řídit si svůj čas.
  • Chcete vést menší tým juniorních kolegů.
  • Klienti a jejich spokojenost jsou vaší prioritou.

  • Němčina Němčina
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina
  • Bakalářské vzdělání Bakalářské vzdělání
  • MS Excel MS Excel
  • MS Word MS Word

Co vám nabídneme?

  • Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
  • Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
  • Dostanete ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
  • Do Cafeterie vám nahrajeme 31 200 Kč/bodů za rok na vaše cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáte přednost je jen na vás.
  • 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
  • Zaplatíme vám další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
  • Možnost kariérního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
  • Dostanete se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáte, jak to u nich funguje.
  • Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžete dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
  • Pravidelné měsíční teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
  • Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží.

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Beer fest Beer fest
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení

Katka začala jako analyst a dnes je na pozici konzultanta.