x
Detail pozice

Konzultant/ka – Řízení operačních rizik

Risk Advisory

Operational Risk

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Máš detektivního ducha a hledání slabých míst v operačních procesech nejrůznějších firem je pro tebe výzvou, která se neodmítá? Chceš odstartovat svou kariéru v přední konzultantské firmě, kde načerpáš znalosti od profesionálů v oboru a získáš cenné zkušenosti z praxe? Pokud ano, možná hledáme právě tebe!

Do týmu, který se zaměřuje na operační rizika, hledáme kolegu či kolegyni, který/á s námi bude spolupracovat na různorodých projektech a pomáhat našim klientům správně řídit firemní rizika. Staň se součástí týmu Deloitte Risk Advisory!

Jaké výzvy na tebe čekají?

  • Práce na lokálních i mezinárodních projektech napříč sektory.
  • Přímý kontakt a spolupráce s klientem na denní bázi a prezentování výstupů.
  • Poradenství při zlepšování procesů v oblasti řízení rizik (analýza, přijímání změn, rozhodování, realizace organizačních změn apod.).
  • Praktická analýza a vyhodnocení rizik interních procesů a IT systémů za účelem zajištění efektivního fungování či souladu s příslušnými předpisy a normami .
  • Zavádění nových legislativních předpisů, norem či nařízení do společností.
  • Audit procesů a kontrolního prostředí.
  • Aktivní spolupráce při implementaci a konfiguraci inovativních technologií, např. v oblasti ochrany osobních údajů, GRC apod.

Jak bychom si tě představovali?

  • Umíš se dívat na věci z pozice klienta a chceš pro firmy navrhovat efektivní řešení v oblasti rizik a regulací.
  • Máš ukončené vysokoškolské studium s ekonomickým, technickým, případně právním zaměřením.
  • Předešlá praxe s řízením rizik, interním auditem, compliance nebo v jiné relevantní oblasti.
  • Zkušenosti s GRC nástroji (Archer, MetricStream, ServiceNow) ti přinesou plusové body.
  • Hravě ovládáš nástroje MS Office.
  • Komunikace v angličtině ti nedělá problém.
  • Máš kritické a analytické myšlení a schopnost rozpoznat problémy v širším kontextu.

Proč se k nám přidat?

  • Čekají tě různorodé a zajímavé úkoly, pracovat budeš pro tuzemské i nadnárodní klienty.
  • Budeš mít možnost spolupracovat s předními odborníky a vedoucími pracovníky, kteří se s tebou podělí o své zkušenosti.
  • Osobní ani profesní rozvoj ti u nás určitě chybět nebude – podpoříme tě např. v získání certifikace, v mentoringu nebo při zlepšování tvých soft skills.
  • Flexibilní pracovní doba a možnost home office jsou samozřejmostí.
  • Všichni si tykáme, můžeš pracovat v naší vlastní kavárně nebo na terase výhledem na Prahu, a pokud na tebe padne únava, můžeš si vyčistit hlavu v naší meditační místnosti nebo na kruhovém tréninku v naší posilovně.
  • Chybět ti u nás nebude ani týden dovolené navíc, sick days, firemní telefon i pro soukromé účely, cestovní pojištění nebo masér přímo v kanceláři!
  • Jsme skvělá parta mladých lidí, se kterou si užiješ hodně zábavy i mimo pracovní hodiny (Thirsty Thursdays, ski trips, regular offsites apod.)

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Beer fest Beer fest
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení

  • Plný úvazek Plný úvazek
  • Flexibilní pracovní doba Flexibilní pracovní doba

Budoucnost řízení rizik ve finančním sektoru

Díky rychlému nárůstu regulatorních požadavků a nástupu nových technologií bude budoucnost řízení rizik výrazně odlišná od stavu, jaký známe dnes.