x
Detail pozice

Junior konzultant – Řízení rizik se zaměřením na Agile

Risk Advisory

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Chceš nastartovat svou kariéru v poradenství v oblasti technologií a řízení rizik? Chceš získat práci, která má dynamiku start-upu a zároveň je součástí přední globální konzultantské společnosti? Máš smysl pro byznys, ale i oblast IT a agilního řízení? Pojď se potkat s Kubou Höllem, který tento tým vede a rád by přijal k sobě nové tváře!

Vstup do světa technologického poradenství a řízení rizik

S námi budeš moct rozvíjet svou kariéru a podílet se na řadě zajímavých projektů. Významným klientům z Česka i zahraničí poskytujeme poradenské služby v oblastech řízení rizik a digitalizace, pomáháme jim také optimalizovat procesy a zvyšovat výkonnost v rámci risk managementu.

Co tě čeká:

  • Staneš se součástí týmu zaměřeného na řízení rizik se specializací na agilní řízení. Budeš se podílet na návrhu a implementaci nových řešení pro naše klienty z pohledu agilní transformace.
  • Spolupráce na vývoji produktů s důrazem na jednotlivé fáze analýzy požadavků a plánování, se zaměřením na agilní vývoj.
  • Komunikace požadavků s obchodními a projektovými partnery.
  • Klientská setkání a workshopy.
  • Ověřování výsledků analýz.
  • Práce na několika projektech různého rozsahu ve spolupráci s dalšími odborníky ze společnosti Deloitte (s IT specialisty, datovými analytiky, pojistnými matematiky, právníky, daňovými experty atd.).
Co o o práci v tomto týmu prozradí Kuba?

Kariéra v Risk Advisory pohledem senior manažera Kuby Hölla

Čti dál

Preferované schopnosti, znalosti a dovednosti:

Důležitý je zájem o IT prostředí obecně, agilní vývoj a metodiky, dále chuť učit se novým věcem a dobré analytické myšlení.

Výhodou je znalost IT prostředí, případně znalost agilních metodik.

Co od tebe očekáváme:

  • Analytické dovednosti a schopnost rozpoznat problémy v širším kontextu.
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti.
  • Time management a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat v týmu se zkušenějšími kolegy i samostatně řídit projekty.
  • Vlastní nápady na různá zlepšení řízení projektů pro minimalizaci klíčových rizik.
  • Znalost angličtiny (min. B2) a češtiny/slovenštiny (další jazyk je výhodou).

Co ti nabízíme:

  • Různorodou práci na zajímavých projektech jak v České republice, tak i v zahraničí.
  • Nečekej nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná – všichni si tykáme, můžeš pracovat v naší vlastní kavárně nebo na terase výhledem na Prahu, a pokud na tebe padne únava, můžeš si vyčistit hlavu v naší meditační místnosti nebo na kruhovém tréninku v naší posilovně.
  • Možnost kariérního růstu a podporu profesního vývoje (mentoring, specializovaná školení, certifikace, naše kurzy digitálních dovedností apod.).
  • Notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům.
  • Množství zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie, týden dovolené navíc, sick days, flexibilní pracovní dobu, možnost HO, občerstvení na pracovišti, cestovní pojištění, možnost využít právní a finanční poradenství zdarma atd.).
  • 25 dní dovolené25 dní dovolené
  • CafeteriaCafeteria
  • Cestovní pojištěníCestovní pojištění
  • Home officeHome office
  • Mobilní telefonMobilní telefon
  • Multisport kartaMultisport karta
  • NotebookNotebook
  • ObčerstveníObčerstvení
  • Premiová zdravotní péčePremiová zdravotní péče
  • SickdaysSickdays
  • StravenkyStravenky
  • ŠkoleníŠkolení
Přečtěte si, co říká o správném vedení projektu náš senior manager Jakub Höll

Jak realizovat úspěšný projekt? Receptem na úspěch je kvalitní strategie a průběžná kontrola

Čti dál