x
Detail pozice

Innovation Operations Coordinator

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Baví tě organizovat eventy, ale administrativa ti také není cizí? Rád/a komunikuješ s lidmi z celého světa a chtěl/a bys pomáhat s náborem a „zaučováním“ nováčků? Potom možná hledáme právě tebe! Do našeho inovačního týmu totiž sháníme novou kolegyni či kolegu na pozici Innovation Operations Coordinator.

Náš tým je unikátní jednotkou nejen v rámci Deloitte, ale i na poli inovací – netradiční je náš styl práce, projekty, cíle, kultura i složení týmu (věkový průměr tíhne k dvacítce). v loňském roce jsme se rovněž stali hlavním inovačním týmem pro celý CE region, který u nás v Deloitte čítá 19 zemí! v rámci CE regionu pak máme na starosti sběr inovačních nápadů a ty nejlepší z nich pak připravujeme na pitch před interní investiční komisí.

A jaké je naše poslání? Být těmi, kteří budoucnost aktivně tvoří a ukazují směr. Zaměřujeme se na generaci z a zapojili jsme se do množství projektů podporujících komunity, třeba ženy v businessu, seniory či děti.

Co u nás budeš dělat:

Pozice je zčásti administrativní, ale zahrnuje i řadu organizačních úkonů:

  • Podpora investičního týmu pro nejlepší inovační nápady z regionu

organizace schůzek a příprava podkladů

  • Operativa inovačního týmu

organizace a vyúčtování služebních cest, organizace kalendáře a plánování schůzek, sledování týmové docházky, práce s fakturami

  • Zajišťování inovačního náborového procesu od A do Z

pre-screening životopisů, vedení pohovorů se stážisty, následná komunikace, zaškolování nových stážistů či organizace neformálních setkání současných a bývalých stážistů

  • Organizace inovačních akcí

výpomoc s organizací našich eventů (např. akce pro děti KidsXO či MeetUpy pro vysokoškoláky – zajišťování občerstvení a rezervace prostor, participace na akci samotné, komunikace s organizátory a účastníky, příprava pozvánky atp.)

Jak si tě představujeme:

  • Rád komunikuješ s lidmi
  • Jsi precizní a máš dobré organizační schopnosti
  • Máš předchozí zkušenosti s drobnou administrativou nebo organizací eventů
  • Umíš dobře anglicky i česky

Co můžeš získat na oplátku:

  • Zajímavou a různorodou práci, kde můžeš získat vynikající příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Balíček benefitů (Cafeterie, 2x ročně možnost využití sick days, 5 týdnů dovolené, stravenky, mobilní telefon, cestovní pojištění, teambuildingy jako je např. Beerfest či společné lyžování další zajímavé akce v průběhu roku)
  • Možnost pracovat v příjemném a přátelském pracovním prostředí, kde si všichni tykáme
  • Práci v nové moderní budově, kde nechybí krásná a prostorná terasa s výhledem na Pražský hrad

  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení