x
Detail pozice

Junior HR specialist

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Tvoje role se může jmenovat HR specialista, HR generalista, jakkoliv, pro nás je ale důležité, že máš zkušenost s HR operativními činnostmi a administrativou. Naplňuje Tě práce s lidmi a komunikace? Pečlivost je tvé druhé jméno a vyhovuje ti dynamické pracovní prostředí? Pokud to na tebe sedí, zašli nám svůj životopis! Rádi se s tebou potkáme na pohovoru.

Co u nás budeš dělat:

  • Příprava pracovně-právních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové výměry, ukončení pracovního poměru apod.) a různých potvrzení souvisejících s pracovním poměrem
  • Spravovat a vyřizovat požadavky zaměstnanců skrz náš HR tiketovací systém
  • Evidence zaměstnankyň na mateřské/rodičovské dovolené v SAP-HRIS a související komunikace
  • Podílení se na agendě spojené s pandemickou situací
  • Komunikace s naší mzdovou účtárnou, dodávání podkladů pro mzdy
  • Na starosti budeš mít také lékařské prohlídky zaměstnanců, BOZP a rozesílání interních e-learningů
  • Příležitostní spolupráce na projektech v rámci HR a podpůrných oddělení, jak lokálně, tak na regionální úrovni
  • Tvořit, udržovat a archivovat osobní složky zaměstnanců
  • Evidence zaměstnankyň na mateřské/rodičovské dovolené v SAP-HRIS a s tím související komunikace
  • Pracovat s naším personálním systémem SAP – HRIS modul
  • Aktivně pracovat v prostředí MS Office

Zkrátka tě čeká různorodá a zajímavá pozice, poznáš Deloitte ve více oblastech, které budeš propojovat a rozhodně se budeš bavit!

Kromě uvedeného tě čeká i s tím spojená administrativa, na kterou nás je ale v týmu víc. Jsme flexibilní a držíme při sobě. Snažíme se být vzájemně zastupitelní, ale každý zastává roli, která mu sedí.

Co tě k nám může dovést?

  • Baví tě lidi!
  • Máš alespoň 1 rok zkušeností s administrativou z jiné korporace nebo malé společnosti.
  • Oceníme předchozí zkušenosti s přípravou pracovně-právních dokumentů ale není to podmínka, rádi tě to naučíme
  • Jsi velmi pečlivá osoba a detaily jsou pro tebe také hodně důležité
  • Baví tě organizovat, zařizovat a umíš si srovnat úkoly dle priorit
  • Rád/a komunikuješ s lidmi a pokud něco nevíš, nebo ti to není jasné, nebojíš se zeptat
  • Jsi absolventem/absolventkou vysoké školy (alespoň bakalářský stupeň)
  • Mluvíš a píšeš anglicky (část našich zaměstnanců jsou cizinci)

Co ti nabídneme na oplátku:

  • Můžeme ti zaručit, že nudit se nebudeš. Budeš se toho muset hodně naučit, pochopit a poznat, ale získáš rozhled, jak to chodí na celém HR.
  • Samozřejmostí jsou benefity jako Cafeteria, 25 dní dovolené, mobilní telefon, notebook, sick days, home office a další zaměstnanecké výhody
  • Skvělé firemní akce během celého roku (Beerfest, běhání s trenérem, jóga, firemní hory a další) pokud pandemická situace dovolí
  • Čeká tě smlouva na dobu neurčitou a nástup čím dříve tím lépe
  • Přátelský tým, kde všichni drží za jeden provaz. Není to u nás jen o práci, rády se potkáváme mimo kancelář, třeba na pivu nebo vínu :)

  • MS Office MS Office
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení