x
Detail pozice

HR Business Partner

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

Pro náš tým Interních služeb, který tvoří cca 240 zaměstnanců, hledáme zkušeného HR Business Partnera, kterého baví práce v dynamickém týmu, umí rychle řešit standardní i nestandardní situace a vytvářet vztah s businessem, a který bude zároveň zajišťovat podporu managementu společnosti ve všech oblastech HR a podílet se na nastavování nových procesů v oblastech jakými jsou onboarding, evaluation and performance, compensation & benefits, learning & development atd.

Co tě u nás čeká:

  • Úzká spolupráce s managementem i ostatními týmy v rámci firmy (HR operations, Payroll, Immigration, Legal, Finance atd.)
  • Práce na projektech – lokálních i regionálních
  • Tvoje role bude poradenská i výkonná – setkáš se se situacemi, kdy budeš managementu navrhovat možná řešení související s legislativou, otázkami spojenými s řízením talentu, procesy spojenými s fungováním firmy atd.
  • Budeš koordinovat proces hodnocení zaměstnanců v souvislosti s odměňováním a profesním rozvojem
  • Budeš se potkávat se zaměstnanci, např. s nováčky při nástupním školení, s kolegy při HR konzultacích a různých týmových akcích

Co budeš potřebovat:

  • Minimálně 2 roky zkušeností v podobné roli v rostoucím, rychle se vyvíjejícím prostředí
  • Znalost zákoníku práce a související legislativy (rámcový přehled o mzdové legislativě)
  • Plynulou angličtinu – v týmu máme kolegy různých národností, budeš pravidelně komunikovat s kolegy ze zahraničí
  • Znalost Excelu (např. VLOOKUP, kontingenční tabulky), analytické schopnosti
  • Schopnost řešit nové situace a samostatně řešit svoji agendu a zadané úkoly
  • Proaktivní přístup – komunikace s vedoucími týmů, návrhy řešení, návrhy týkající se zlepšování činnosti týmů, procesů
  • Výborné komunikační dovednosti a prezentační dovednosti – jsi v kontaktu s kolegy na všech úrovních

Na co se můžeš těšit:

  • Každý den je jiný, pestrý, rozhodně se nebudeš nudit ani jeden den. Sbíráním zajímavých zkušeností budeš růst ve své odbornosti, udržíš si široký HR záběr
  • Čeká tě skvělý tým kolegů v Interních službách a stejně tak vlastní HR základna pro podporu a vzájemné sdílení zkušeností
  • Můžeš pravidelně pracovat z domu na home office, kdykoliv si sednout do businessu k jakémukoliv týmu – máme totiž free desk policy
  • Samozřejmostí jsou i benefity jako Cafeteria, 25 dní dovolené, mobilní telefon, notebook, sick days a další zaměstnanecké výhody
  • Firemní akce v průběhu celého roku (Vánoční večírek, teambuilding, běhání s trenérem, jóga, firemní hory, sportovní dny a další)

  • MS Excel MS Excel
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení