x
Detail pozice

HR Business Partner

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Zkušený uchazeč

Přes 3 roky praxe
Odpovědět na inzerát

***Zaujala vás tato pozice? Nebojte se přihlásit, pohovory aktuálně probíhají na dálku skrze online prostředí.***

Pro náš tým Interních služeb, který tvoří cca 240 zaměstnanců (cca 10 týmů), hledáme zkušeného HR Business Partnera, kterého baví práce v dynamickém týmu, umí rychle řešit standardní i nestandardní situace a vytvářet vztah s businessem, a který bude zároveň zajišťovat podporu managementu společnosti ve všech oblastech HR a podílet se na nastavování nových procesů v oblastech jakými jsou onboarding, evaluation and performance, compensation & benefits, learning & development, atd.

Co vás u nás čeká:

  • Úzká spolupráce s managementem i ostatními týmy v rámci firmy (HR operations, Payroll, Immigration, Legal, Finance, atd.)
  • Práce na projektech – lokálních i regionálních
  • Vaše role bude poradenská i výkonná – setkáte se se situacemi, kdy budete managementu navrhovat možná řešení související s legislativou, otázkami spojenými s řízením talentu, procesy spojenými s fungováním firmy atd.
  • Budete koordinovat proces hodnocení zaměstnanců v souvislosti s odměňováním a profesním rozvojem
  • Budete se potkávat se zaměstnanci, např. s nováčky při nástupním školení, s kolegy při HR konzultacích a různých týmových akcích

Co budete potřebovat:

  • Minimálně 2 roky zkušeností v podobné roli v rostoucím, rychle se vyvíjejícím prostředí
  • Znalost zákoníku práce a související legislativy (rámcový přehled o mzdové legislativě)
  • Plynulou angličtinu – v týmu máme kolegy různých národností, budete pravidelně komunikovat s kolegy ze zahraničí
  • Znalost Excelu (např. VLOOKUP, kontingenční tabulky), analytické schopnosti
  • Zkušenost s HR systémem (máme SAP, ale jeho znalost není podmínkou) – budete v něm hledat spoustu potřebných informací
  • Schopnost řešit nové situace a samostatně řešit svoji agendu a zadané úkoly
  • Proaktivní přístup – komunikace s vedoucími týmů, návrhy řešení, návrhy týkající se zlepšování činnosti týmů, procesů
  • Výborné komunikační dovednosti a prezentační dovednosti – jste v kontaktu s kolegy na všech úrovních
  • Umět nést zodpovědnost
  • Smysl pro detail
  • Orientace na výsledek

Na co se můžete těšit:

  • Čeká vás spousta zajímavých zkušeností, budete růst ve své odbornosti, udržíte si široký HR záběr
  • Spolupracující tým a vzájemné sdílení zkušeností
  • Můžete pravidelně pracovat z domu na home office, kdykoliv si sednout do businessu k jakémukoliv týmu – máme totiž free desk policy
  • Samozřejmostí jsou i benefity jako Cafeteria, 25 dní dovolené, mobilní telefon, notebook, sick days, home office a další zaměstnanecké výhody
  • Skvělé firemní akce během celého roku (Beerfest, běhání s trenérem, jóga, firemní hory a další)

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Auto Auto
  • Beer fest Beer fest
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Hlídání dětí Hlídání dětí
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení