Do týmu digitálních daní hledáme nového manažera. Jsme daňový tým, jediný z BIG4, specializující se na propojení daní a technologií.
Nemusíte se bát, že se zatím v technologiích moc neorientujete. Všechno vás naučíme, přidejte se k nám! Můžete pracovat na různorodých projektech převážně z oblasti nepřímých daní, využívat ke své práci námi vyvinuté aplikace jako taxCube a Maják, zavádět je u klientů, podílet se na jejich dalším rozvoji a kariérně růst. Máme vlastní tým programátorů, kteří pro nás aplikace vyvíjí, což nám dává velký prostor pro rychlou reakci při změně zákonů a další rozvoj. Klienti naše aplikace milují, protože jim šetří stovky hodin času v rámci jejich každodenní daňové agendy. Využijete případně i praktickou znalost z daňového nebo finančního prostředí nadnárodních firem nebo Shared Service Center.
„Daňové prostředí se hodně posouvá do technologií. Už nestačí pouze vyplnit pár formulářů, finanční úřady chtějí informace a data v zásadě o všem, co můžou nějakým způsobem analyzovat nebo porovnávat a touto cestou efektivně provádět elektronickou daňovou kontrolu a s tím samozřejmě souvisí i jiné požadavky na daňové poradce. Kdo se orientuje v technologiích a je schopen oba světy propojit, získá v dalších letech obrovskou konkurenční výhodu.„ Jaroslav Beneš, Director Tax Technology
🟢Co vás čeká?
- Přivítáme vás v týmu, který je zodpovědný za řešení těch nejzapeklitějších daňových otázek a současně dokáže klientům poradit, jak prakticky změny promítnout do jejich informačního systému.
- Budete řídit nasazení taxCube u klientů. taxCube je aplikace vyvinutá v našem týmu, která umožňuje kompletní reporting DPH a Intrastat a rekonciliaci.
- Budete pracovat pro významné tuzemské i zahraniční společnosti a jejich mezinárodní týmy, díky tomu poznáte do hloubky fungování firem z různých odvětví.
- Navážete vztahy s klienty z řad finančních ředitelů, hlavních účetních, daňových manažerů a daňových specialistů.
- Umožníme vám držet krok s technologickými inovacemi a podílet se na jejich rozvoji.
🟢Co získáte?
- Zajímavou a různorodou práci v technologicko – daňovém poradenství.
- Příjemný kolektiv, kde si všichni tykáme.
- Kariéru s možností rychlého růstu.
- Nové znalosti v oblasti technologií, například:
- Na co si dát pozor v SAPu nebo jiném účetním SW z pohledu daní,
- Jak fungují daňové aplikace „vevnitř”,
- Jak se nasazují daňové aplikace u klientů (taxCube, Maják, Navigátor),
- Kdy je vhodné nasadit roboty na vybrané procesy,
- Jak se promítnou globální trendy v digitalizaci daní do daňového systému v ČR nebo i v jiných zemích EU.
- Plný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
🟢Co byste měl umět?
- Znalost účetnictví a DPH a chuť se naučit technologie.
- Zkušenost s vedením lidí.
- Mít kladný vztah k technologiím, znalost SAPu nebo jiného podobného systému je výhoda.
- Znalost angličtiny (min. B2) a češtiny (další jazyk je výhodou).
- Dobré komunikační a analytické schopnosti.
- Zajímat se o osobní rozvoj a další vzdělávání.
- Pozitivní přístup a být týmový hráč.
- Výrazný cit pro detail s důrazem na přesnost, schopnost vidět věci v souvislostech.
- Dobré znalosti MS Office (Excel).
- MS Office
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
🟢Co vám můžeme nabídnout?
- Dostanete možnost uplatnit se v mezinárodní firmě s prestižními zakázkami.
- Vlastní tým profesionálů, který se navzájem podporuje a umí si pomáhat.
- Příležitost profilovat se podle svých individuálních cílů a zájmů a možnost kariérně růst.
- Pracovní dobu, kterou si můžete rozvrhnout podle svých potřeb a využít i home office.
- Volnou ruku – fantazii se u nás meze nekladou a nápady jsou vítány.
- Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží a výhledem na Pražský hrad.
- Samozřejmostí jsou i benefity jako Cafeteria, 25 dní dovolené, sick days, cestovní pojištění, příspěvek na automobil a další.
- Profesní i osobností rozvoj díky široké škále školení, teambuildingů a e-learningových portálů.
- Firemní či týmové akce během roku, na kterých se můžete setkat se svými kolegy.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Školení