✔Týmy plné odborníků na daně, právo, účetnictví a technologie, kteří se rádi podělí o své know-how.
✔Poradenství pro české i zahraniční klienty, se kterými můžeš navázat kontakt.
✔Různorodé projekty, na kterých se rychle nasbíráš cenné zkušenosti.
✔ Rychlý kariérní růst – z juniorního konzultanta se můžeš stát za několik let manažerem.
Právě rozšiřujeme tým převodních cen o nové šikovné kolegy, kteří chtějí nastartovat kariéru v Deloitte. 🌍 Nemáš zkušenosti s daněmi, ale nechybí ti zápal a chceš se učit novým věcem? Nebo tě daně bavily už ve škole, měl jsi možnost se s nimi blíže seznámit například na brigádě, případně si sám děláš daňové přiznání, pak jsi možná právě ten, koho mezi sebe hledáme. 👌
Pokud jsi diplomat a dobrodruh v jednom a máš angličtinu na dobré úrovni, tým převodních cen je pro tebe jako dělaný. 🚀 Spolu se svými kolegy budeš na poli mezinárodního obchodu řešit vnitroskupinové transakce nadnárodních skupin.
🟢 Čím se zabýváme?
Tým převodních cen pomáhá našim klientům nastavit vnitroskupinové transakce tak, aby se uskutečňovaly v souladu s tržními cenami. 🏆 Výsledkem je tržní alokace zisku (a tedy i jeho zdanění) podle toho, kde se skutečně vytváří ekonomická hodnota.
„Převodní neboli transferové ceny jsou ceny, za které si prodávají služby či zboží firmy, jež jsou součástí jedné nadnárodní skupiny a naše úloha spočívá v tom pomoci firmám nastavit ceny v takové výši, aby se co nejvíce přiblížily cenám tržním, či zkontrolovat, že jejich nastavení odpovídá lokálním daňově-právním požadavkům. Proč? Je to totiž oblast, kterou bedlivě prověřuje finanční správa.” Petra Hottmarová, Manažerka ✨
🟢 Co bude součástí tvé role?
- Tým, který je zodpovědný za řešení i těch nejnáročnějších otázek týkajících se vnitroskupinových transakci nadnárodních skupin.
- Práce na reálných projektech. Chceme, abys nasbíral/a co nejvíce zkušeností. Můžeš se těšit, že poznáš fungování firem z různých odvětví a že se budeš podílet na projektech pro významné tuzemské i zahraniční klienty.
- Zajímavé úkoly. Naši klienti přenechají své starosti ohledně Transfer Pricingu nám, expertům, kteří si s nimi poradí, a oni se mohou plně soustředit na svůj byznys.
- Team spirit, Buddy a Coach. Nehodíme tě do vody. S orientací ve firmě a poznáváním procesů ti pomůže tvůj Buddy, kterého ti přiřadíme. Podporovat tě bude zároveň i tvůj tým, ve kterém si všichni tykáme. Navíc svou kariéru budeš konzultovat se svým Coachem.
- Plný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
- Částečný úvazek
🟢 Co se ti bude pro tuhle roli určitě hodit?
- Komunikační a organizační schopnosti a analytické dovednosti. Využiješ je nejen při práci v týmu, ale také u klienta.
- Zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání. Máme pro tebe špičkové kurzy zaměřené třeba na time-management, asertivitu, Excel a mnoho dalšího. Zároveň tě čekají daňové workshopy a příprava na zkoušky daňového poradce.
- Mít výbornou znalost angličtiny (B2 a výše) a češtiny (další jazyk je výhodou).
- Být týmový hráč, ale zároveň zvládat samostatně řešit zadané úkoly.
- Mít dostudovanou vysokou školu nebo být studentem 5. ročníku.
- Můžeš nastoupit od září na min. 80% úvazek.
- Užiješ si naší moderní kancelář, ale i pravidelnou komunikaci zejména s vyšším managementem nadnárodních skupin.
- Každý den budeš mít pocit, že ses naučil něco nového.
- MS Office
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
🟢 Na co se můžeš těšit?
- Čeká na tebe nabitá Cafeterie s 31 200 body na rok. Benefity si můžeš vybrat podle svých představ (např. jako stravenky, penzijní pojištění, vouchery na sport, kulturu aj.).
- Užiješ si o týden víc relaxu – potřebujeme tě totiž odpočinutého. A navíc ti k dovolené dáme i cestovní pojištění k soukromým účelům.
- Flexibilní pracovní doba je pro nás standard. A samozřejmě můžeš využít i home office.
- Máme skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích (např. skitrip a další teambuildingy).
- Zdraví je na prvním místě, a proto je ti k dispozici online poradna uLékaře. Pořádáme i dny zdraví, během kterých probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- Pro pomoc v náročných situacích je tady naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční a psychologické poradenství.
- Pravidelně můžeš využít služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří k nám dochází přímo do kanceláře.
- Máme příjemné kanceláře v centru Prahy – můžeš zajít do naší vlastní kavárny, zacvičit si ve fitku (pravidelně probíhají lekce jógy, kruhový trénink nebo HIIT), pro zrelaxování využít meditační místnosti, půjčit si literaturu v naší knihovně a v létě si můžeš užít oběd na terase s výhledem na Pražský hrad.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Sickdays
- Stravenky
- Školení