Baví tě různorodá práce a každodenní kontakt s lidmi? Máš organizační a koordinační dovednosti na seznamu svých silných stránek? Potom se s tebou rádi uvidíme na pohovoru!
Co tě u nás čeká:
- Organizace a následná koordinace firemních akcí
- Realizace a zajištění eventů / live streamů, koordinace kolegů, přímá pomoc ostatnímu personálu během akce
- Komunikace s klienty a partnery daného eventu
- Shromažďování a segmentace marketingových dat
- Příprava reportů v MS Excel
- Občasná příprava prezentací v MS Powerpoint
- Participace na regionálních projektech jako jsou Technology Fast 50, CFO program a Best Managed Companies
- Práce s lokálními i globálními databázemi informací
Jak si tě představujeme:
- Jsi proaktivní, zvídavý a nezalekneš se žádné výzvy
- Máš schopnost si stanovit priority a zkušenost s organizací – akcí, diáře, sebe samého i ostatních
- Nevadí ti individuální práce, ale jsi i týmový hráč
- Rád dotahuješ věci do konce, jsi spolehlivý, pečlivý a máš vlastní nápady jak věci dělat
- Orientuješ se v MS Excel
- Máš ukončené minimálně středoškolské vzdělání
- Komunikace v angličtině ti nedělá problém
- Pokud se domluvíš i německy, bude to pro tebe výhodou
Co nabízíme:
- Cenné zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti se zaměřením na široké spektrum oborů
- Možnost nahlédnout pod pokličku unikátního B2B marketingového týmu
- Přátelské, neformální a časově flexibilní pracovní prostředí s možností home office
- Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (25 dní dovolené, sick days, firemní notebook a telefon, posilovna a další)
-
MS Excel
-
Čeština
-
Angličtina
-
25 dní dovolené
-
Cestovní pojištění
-
Čistírna
-
Firemní knihovna
-
Home office
-
Mobilní telefon
-
Notebook
-
Občerstvení
-
Posilovna
-
Sickdays
-
Školení