x
Detail pozice

Billing Assistant – part time

Interní služby

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Student

Práce při studiu
Odpovědět na inzerát

Zajímá tě, jak probíhá celý proces fakturace v jedné z největších poradenských společností ČR? Pokud tě baví svět čísel, máš rád/a podnikové finance a chceš poznat naše interní, ale zároveň i externí klienty, dej nám o sobě vědět! V Billing týmu, který je součástí oddělení interních financí, nabízíme poloviční úvazek pro novou posilu!

Co tě u nás čeká

  • Příprava faktur a koordinace fakturačního procesu (vystavení, kontrola, přeposílání, kopírování, archivace faktur)
  • Administrativní podpora – spravování e-mailové schránky, aktualizace interní databaze
  • Intenzivní komunikace s interními a externími klienty
  • Řešení problematiky DPH
  • Zapojení do otázek týkajících se kontrolingu, účetnictví, výnosových daní a DPH
  • Práce s interními systémy (např. SAP)

Jak si tě představujeme

  • Můžeš pracovat alespoň na 50% úvazek
  • Zajímají tě podnikové finance a ideálně máš v této oblasti pracovní zkušenost
  • Máš pokročilou komunikativní angličtinu
  • Máš velmi kladný vztah k číslům a smysl pro detail
  • Jsi zkušený/á uživatel/ka Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Jsi pečlivý, pracovitý a nevadí ti občas rutinní prace
  • Zkušenosti s používáním SAP (nebo jiného ERP systému) bude pro tebe výhodou

Co můžeš získat od nás

• Naučíme tě, jak to u nás ve financích funguje
• Můžeš u nás prohlubovat svoje finanční znalosti a kariérně růst
• Možnost pracovat na DPČ nebo pracovní smlouvu
• Přátelskou, motivující a podporující atmosféru stabilního týmu
• Práci v nových moderních kancelářích v centru Prahy (posilovna, terasa s výhledem na Hrad)