x
Detail pozice

Administrativní asistent/ka – Audit & Assurance

Audit

Oddělení

Praha

Italská 2581/67

Absolvent

Po dokončení VŠ
Odpovědět na inzerát

Naše šikovná kolegyňka se posouvá v rámci kariérního růstu na jinou pozici a právě proto hledáme dalšího šikovného člena do našeho A&A oddělení. Máš rád/a administrativu? Chceš se stát součástí skvělého týmu, být pravou rukou partnera a přispět tak k bezproblémovému chodu našeho oddělení? Tak je tato pozice vhodná právě pro Tebe! :)

Co tě u nás čeká?

  • Vedení kalendáře a organizace interních a externích schůzek a jednání
  • Okamžité řešení ad-hoc úkolů
  • Zpracování nákladů a časových výkazů v interních systémech
  • Zajišťování služebních cest včetně veškerých plánů cesty
  • Kopírování, skenování, třídění pošty
  • Práce v interních systémech
  • Spolupráce napříč celým auditem
  • A to nejdůležitější – pravá ruka svého šéfa, občas i levá, když se sejde stresovější den :)

Jak si tě představujeme?

  • Český/slovenský jazyk ovládáš na výborné úrovni slovem i písmem
  • Máš vystudovanou SŠ nebo VŠ
  • Bez angličtiny se neobejdeš, ale nečekáme rodilého mluvčího
  • Jsi organizovaný/á, máš schopnost stanovovat priority, anticipovat, a máš také zkušenosti s organizací – akcí, diářů i sebe sama
  • Dokážeš si stanovit časové priority a stresové situace jsou pro tebe výzvou
  • Pečlivost je tvoje druhé jméno a tvoje okolí tě často chválí za organizační schopnosti
  • Celkovou počítačovou gramotnost bereme jako samozřejmost (určitě se nevyhneš MS Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
  • Jsi týmový hráč (vždy je fajn si věci sdílet a dojít tak ke společnému řešení)
  • Samostatnému rozhodování se také nebráníš

  • MS Office MS Office
  • Středoškolské vzdělání Středoškolské vzdělání
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

Co nabízíme na oplátku?

  • Velmi zajímavou práci a tým, ve kterém vládne atmosféra přátelství, motivace a podpory
  • Vynikající příležitost pro dlouhodobou spolupráci
  • Práci na HPP na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned
  • Interní školení
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů

  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Občerstvení Občerstvení
  • Posilovna Posilovna
  • Sickdays Sickdays
  • Školení Školení

Deloitte

Diana Rádl Rogerová mezi Top ženami Česka

V Deloitte začínala v době, kdy měl sotva padesát zaměstnanců, v kancelářích ještě běžně nebyly počítače a práce pro velkou čtyřku byla dream job. Jaká je Diana Rádl Rogerová, která nastoupila na loď s vlajkou Deloitte v roce 1996 na pozici Audit Assistent a o 20 let později stanula v jejím čele? Poznejte její příběh. Moderní Deloitte už není jen o auditu, ale hlavně o inovacích a technologiích. Více si o této proměně a vlivu technologií na naše každodenní životy můžete přečíst v Dianině blogu. V anketě Top ženy Česka zabodova i Senta Čermáková, ředitelka pro inovace v Deloitte.

Audit

20 let Davida Batala v Deloitte: od asistenta až po vedoucího partnera v auditu

V Deloitte začínal v roce 1999 hned po ukončení VŠE na pozici asistent v oddělení auditu. Patřil k první generaci zaměstnanců, která dostala vlastní notebook a do konce roku ještě mobil! Dnes je to pravěk, ale tenkrát se všichni v týmu dělili o jeden počítač. V živé paměti má ještě stohy papírů s účetními položkami, tužku na jejich odškrtávání, první diskety i softwarové programy. Proti dnešním automatizovaným nástrojům, které Deloitte při auditování používá, nebe a dudy. David Batal, vedoucí partner v auditním oddělení, popisuje, jak se za 20 let změnil obor, kterému zasvětlil svou pracovní kariéru.