x
Detail pozice

Administrátor/ka - procesní podpora manažerů

Audit

Oddělení

Brno

Holandská 1

Absolvent

Po dokončení studia
Odpovědět na inzerát

Hledáme schopného kolegu či kolegyni, který je samostatný a zvládne komunikovat jak s kolegy z českého a slovenského auditu, tak s polským Risk Operation Centrem. Techniky se bát nemusíš, jedná se o administrativní pozici, vše podstatné tě naučí naši mentoři.

administrativní pracovník

V čem bude spočívat tvá podpora?

• Jedná se o především administrativní podporu auditních manažerů.

• Na denní bázi budeš spolupracovat s auditními kolegy, pro které budeš koordinovat systémové požadavky, řešit procedury a zakázky.

• Velmi úzce budeš spolupracovat nejen s českým a slovenským auditem, ale i s polským Risk Operation Centrem.


  • MS Windows MS Windows
  • MS Excel MS Excel
  • Čeština Čeština
  • Angličtina Angličtina

Co se Ti u nás bude hodit:

• Minimálně středoškolské vzdělání.

• Práce s MS Office.

• Angličtina slovem i písmem.

• Pečlivost, samostatnost a komunikace, to by měly být tvé přednosti


  • 25 dní dovolené 25 dní dovolené
  • Bikebox Bikebox
  • Cafeteria Cafeteria
  • Cestovní pojištění Cestovní pojištění
  • Čistírna Čistírna
  • Firemní knihovna Firemní knihovna
  • Home office Home office
  • Masér Masér
  • Mobilní telefon Mobilní telefon
  • Multisport karta Multisport karta
  • Notebook Notebook
  • Posilovna Posilovna
  • Prémiová lékařská péče Prémiová lékařská péče
  • Sickdays Sickdays
  • Stravenky Stravenky
  • Školení Školení

Na co se u nás můžeš těšit:

• Na nově vznikající brněnský team.

• Pokud se k nám přidáš během léta, budou ti podporou i Janča s Pájou, které tě moc rády všechno důležité naučí.

• Na této pozici není třeba nikam cestovat, svou práci můžeš vykonávat z kanceláře nebo na home office.

• Nabídneme ti smlouvu na dobu neurčitou, 25 dní dovolené, mobil i pro soukromé použití, sick days a další benefity.

• Těšit se můžeš také na přátelský kolektiv mladých lidí, které jejich práce fakt baví a spoustu firemních akcí během roku.

Výběrové řízení:

• V prvním kole se setkáš v online rozhovoru s HR recruiterkou Andreou.

• Následuje zpracování krátké case study a posezení s Team Leaderem Štěpánem.

• Preferovaný nástup do zaměstnání je během léta, nejpozději 1. září 2022.

• Pokud Tě tato nabídka zaujala, neváhej nás kontaktovat. Těšíme se na setkání!


administrativní podpora