Jsme Deloitte. A nabíráme. Tečka

Travel Desk Coordinator

Kariéra

Travel Desk Coordinator

Travel Desk team má na starosti nejen služební cesty našich zaměstnanců, ale i organizaci různých eventů, jako jsou workshopy, konference nebo také teambuildingy. Pokud Tě baví organizace, jsi komunikativní a láká Tě pracovat pro mezinárodní společnost, tak možná hledáme právě Tebe

Co Tě u nás čeká:

• Zajištění ubytování a souvisejícího servisu v rámci organizace služebních cest pro Českou a Slovenskou republiku
• Objednávka automobilů a dopravy pro služební účely (půjčovny aut, taxi, služební automobily apod.) - včetně správy vozového parku
• Administrace interního rezervačního systému a monitorování nákladů
• Vytváření rezervací v restauracích a zajištění cateringu pro interní a externí meetingy
• Spolupráce při organizaci různých konferencí a workshopů
• Nejrůznější administrativní úkoly
• Pravidelný reporting a příprava podkladů pro fakturaci

Jak bychom si Tě představovali:

• Máš ukončené středoškolské vzdělání
• Výborné organizační a komunikační dovednosti jsou u Tebe samozřejmostí
• Time Management umíš zvládnout s přehledem
• Nevadí Ti občas rutinní práce
• Máš pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
• Budeme rádi, pokud budeš mít zkušenost se zajišťováním ubytování a organizováním služebních cest
• Bez středně pokročilé angličtiny to nepůjde

Co Ti nabízíme:

• Zajímavou a pestrou práci v inspirativním a profesionálním týmu kolegů
• Příležitost získat nebo rozšířit si zkušenosti z oblasti administrativy a možnost dlouhodobé spolupráce
• Šanci pracovat v mezinárodní společnosti
• Baliček benefitů (Cafeteria system, Sick leave, 5 týdnů dovolené, stravenky, firemní Smart Phone, cestovní pojištění, zajímavé firemní akce)

×