Do našeho daňově – účetního týmu hledáme nového/ou kolegu/yni, který/á bude mít na starosti především daňovou agendu s přesahem do účetnictví.

Máš zkušenosti v oblasti daní a účetnictví a rád/a řídíš zakázky a projekty spolu s týmem mladších kolegů? Chceš aplikovat získané zkušenosti, ale zároveň se dále zdokonalovat a nabývat nové? U nás můžeš pracovat na mezinárodních zakázkách s využitím nejnovějších technologií ve spolupráci s daňovými poradci a advokáty z celého světa. Rádi tě podpoříme jednak v rozvoji odborných znalostí a možnosti získat osvědčení daňového poradce, tak v „soft skills“ dovednostech.

Jak si tě představujeme?

  • Máš dokončené VŠ vzdělání ekonomického zaměření.
  • Praxi v oblasti klientského účetnictví.
  • 2+ roky praxe v oblasti českého daňového systému a pracovní zkušenost na obdobné pozici, např. jako daňový poradce/asistent daňového poradce.
  • Ovládáš angličtinu a češtinu na velmi dobré úrovni.
  • Ovládáš dobré komunikační schopnosti a klientský přístup.
  • Máš zkušenosti s vedením týmu a schopností poskytnout odbornou podporu kolegům.
  • Aplikuješ zodpovědný přístup k práci a samostatnost při řešení úkolů.
  • MS OfficeMS Office
  • Master's degreeMaster’s degree
  • Bachelor degreeBachelor degree
  • Czech languageCzech language
  • English languageEnglish language

Co ti můžeme nabídnout?

  • Rozšíření odborné kvalifikace zejména v oblasti financí a daňové agendy (osvědčení daňového poradce, specializovaná školení, mentoring).
  • Možnost kariérního růstu.
  • Rozmanitou práci na českých i zahraničních zakázkách a spolupráci na rozvoji klientského portfolia.
  • Práci s nejnovějšími technologiemi a možnost se podílet na zlepšování procesů.
  • Možnost práce z domova.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, Cafeteria, bonusové dny volna, cestovní pojištění, kompenzace nemocenské do plné výše příjmu a další).
  • 25 dní dovolené25 dní dovolené
  • BikeboxBikebox
  • CafeteriaCafeteria
  • Cestovní pojištěníCestovní pojištění
  • ČistírnaČistírna
  • Firemní knihovnaFiremní knihovna
  • Home officeHome office
  • MasérMasér
  • Mobilní telefonMobilní telefon
  • Multisport kartaMultisport karta
  • NotebookNotebook
  • ObčerstveníObčerstvení
  • PosilovnaPosilovna
  • Premiová zdravotní péčePremiová zdravotní péče
  • SickdaysSickdays
  • StravenkyStravenky
  • ŠkoleníŠkolení

Tým BPS v Deloitte: účetní, daňové a mzdové služby „pod jednou střechou“

Účetní závěrky, daňová přiznání, výkazy pro Intrastat, daňové poradenství, mzdová a personální agenda…, to vše si mohou firmy buď zajišťovat interně, nebo si mohou najmout externího dodavatele. V Deloitte poskytuje klientům outsourcing těchto služeb tým BPS (Business Process Solutions). V něm před čtyřmi lety zakotvila Lucie Stančíková, dnes senior účetní a daňová poradkyně, která pracuje v Deloitte již celkem pět let a říká, že to byla láska na první pohled. Co ji na práci v Deloitte nejvíce baví, jak své zkušenosti z praxe zúročila během studia a co všechno práce v BPS obnáší?

Čti dál

Myslíš, že bychom si sedli? Tak se neváhej přihlásit a Alex se ti ozve, hned jak to bude možné!

Těšíme se na tebe!