Náš Financial Risk Advisory tým se věnuje specializovanému poradenství na vývoj a validaci modelů rizik pro přední finanční instituce, včetně bank a správců aktiv. Zaměřujeme se na modely kreditního a tržního rizika (v souladu s regulatorním rámcem Basel II a III), stejně jako na nové modely klimatického rizika podle nastupujících požadavků CRD6. Tím, že zůstáváme v čele regulatorního vývoje a osvědčených postupů v oboru, umožňujeme našim klientům dělat informovaná rozhodnutí a efektivně řídit jejich vystavení se rizikům. Účastníme se také projektů zaměřených na optimalizace a zvýšení efektivity datových skladů pro vývoj a validace modelů s využitím moderních technologií AI a strojového učení.
Aktuálně bychom rádi přijali nového kolegu nebo kolegyni, kteří se připojí k práci na zajímavých projektech pro klienty z různých odvětví a budou s námi u nastavování nových strategií.
Co by se nám líbilo, abys měl a uměl:
• 5+ let zkušeností ve finančním sektoru nebo v poradenské společnosti se zaměřením na finanční regulaci a modelování kreditního rizika.
• Velmi dobrou znalost regulací na českém/slovenském a evropském trhu.
• Znalost oblastí jako CRR / CRDIV / pokyny EBA.
• Plynulou znalost některého z běžných programovacích jazyků (R, Python, SAS, SQL).
• Odbornost v jedné z následujících oblastí: IFRS 9, modely pro rozhodování o úvěrech, IRB, výpočty RWA ; znalost modelování rizika klimatu je výhodou
• Pokud más zkušenosti s řízením lidí nebo projektovým managementem, určitě je také oceníme.
• Výbornou češtinu/slovenštinu a angličtinu.
Jako manažer, který bude hrát klíčovou roli při vývoji a zdokonalování modelů rizik pro naše klienty budeš:
• Řídit rizika a projekty v oblasti regulační compliance.
• Vyvíjet a implementovat kvantitativní modely pomocí pokročilých kvantitativních a ekonometrických technik.
• Budovat silné vztahy s klienty a rozšiřovat naše působení na trhu.
• Účastnit se projektů souvisejících s modelováním kreditního rizika, kapitálové přiměřenosti a/nebo regulační compliance.
• Sdílet znalosti a rozvíjet juniornější kolegy.
Co ti na oplátku nabídneme my:
• Čeká tě spousta zajímavých zkušeností, budeš růst ve své odbornosti, získáš hluboký vhled do business strategie a díky regionálním projektům si rozšíříš svůj network.
• Skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích.
• Podporu – dostaneš vlastního kouče, který ti pomůže ve tvém profesním růstu.
• Pestrou škálu různorodých školení pro rozvoj tvých hard a soft skills.
• 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 volunteering days.
• Příspěvek na užívání automobilu.
• Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místností, fitko a skvělou terasu.
• Můžeš využít služby fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří pravidelně dochází do našich kanceláří.
• Samozřejmě budeš mít možnost zůstat i doma a pracovat z home office dle potřeby.
• Pro tvoje dobrodružství mimo práci ti rádi poskytneme celosvětové cestovní pojištění.
• Další balíček benefitů: cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, penzijní připojištění, firemní notebook a telefon dle výběru (Apple/Samsung), multisport karta a jiné zajímavé výhody.
V prvním kroku se ti ozve naše recruiterka Andrea. Pokud to bude oboustranně dávat smysl, čekalo by tě setkání s naším šéfem Gabrielem a následně ještě s partnerem týmu Mirkem. Tak se ozvi, budeme se těšit.