🟢 Jsi zkušený v administrativě a máš zájem o nákupní procesy a tvorbu objednávek? Zajímá tě práce se systémem SAP a chceš se podílet na přímé podpoře nákupního oddělení?
👉 Hledáme talenty, které by se připojily k našemu týmu na zajímavý projekt v oblasti nákupních operací.

🟢 Jaká bude tvá role?
- Správa nákupních dat v systému SAP – tvorba, kontrola, aktualizace a archivace komplexních objednávek na základě podkladů od nákupního oddělení
- Zajišťování správnosti a úplnosti dat v systému (kontrola údajů o objednávkách, cenách, množstvích atd.).
- Komunikace s interními týmy a dodavateli ohledně objednávek, dodacích termínů a specifikací
- Optimalizace procesů v rámci zadávání objednávek a hledání možností zlepšení v oblasti nákupních činností.
🖥️ Jak to funguje, abys mohl pracovat z domova?
- Pokud uspěješ ve výběrovém řízení, čeká tě onboarding do firmy v Praze. Musíš přijet první den na centrálu, abys podepsal smlouvu, dostal počítač, telefon atd.
- Dalším krokem je fáze školení v Plzni, kde se seznámíš se svými kolegy a naučíš se, jak věci fungují.
- Jakmile budeš plně vyškolen, budeš moci pracovat samostatně, avšak tvůj týmový leader a kolegové ti budou vždy k dispozici, pokud budeš potřebovat podporu.
- Kancelář máme v Plzni přímo u nádraží.
🟢 Koho hledáme?
- Praxe v oblasti administrativy nebo nákupu se znalostí systému SAP.
- Dobré komunikační schopnosti, znalost němčiny je nezbytná.
- Schopnost efektivně zvládat více úkolů.
- Pečlivost, flexibilita a schopnost organizace práce.
- Smysl pro detail, rychlá orientace v systému i v písemných podkladech.
- Neustálé zlepšování procesů a schopnost implementovat osvědčené postupy.
- Flexibilita, spolehlivost a schopnost pracovat jak v týmu, tak samostatně.
Němčina
Čeština
🖥️ Jak to funguje, abys mohl pracovat z domova?
- Pokud uspěješ ve výběrovém řízení, čeká tě onboarding do firmy v Praze. Musíš přijet první den na centrálu, abys podepsal smlouvu, dostal počítač, telefon atd.
- Dalším krokem je fáze školení v Plzni, kde se seznámíš se svými kolegy a naučíš se, jak věci fungují.
- Jakmile budeš plně vyškolen, budeš moci pracovat samostatně, avšak tvůj týmový leader a kolegové ti budou vždy k dispozici, pokud budeš potřebovat podporu.
- Kancelář máme v Plzni přímo u nádraží.
🟢 Co ti nabízíme?
- Práce, která má smysl a nabízí zajímavé úkoly v inovativním prostředí s motivovanými kolegy.
- Otevřená profesní cesta podle tvé vize.
- Šance naučit se nové technologie a rozvíjet se podle svého zájmu.
- Prostor a podpora k posunu vpřed; oceníme chuť věci zlepšovat.
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní události, abys nás poznal i mimo pracovní dobu.
- Vynikající další vzdělávání formou online a offline seminářů a v rámci odborné kvalifikace, například prostřednictvím interních boot campů a praktických školení o aktuálním vývoji v oblasti logistiky.
- V případě zájmu je možnost pracovat na zkrácený pracovní úvazek.
- A řadu Deloitte benefitů jako jsou cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, penzijní pojištění, firemní masáže, prémiová lékařská péče, stravenky, Multisport kartu, výkonný notebook a telefon aj.
👉 Pokud jsi proaktivní, detailně orientovaný, s vášní pro administrativu a práci se systémy a máš plynulou znalost němčiny, ozvi se nám!
🎯 Přihlaš se nyní a staň se součástí naší mise optimalizovat nákupní operace a dosahovat vynikajících výsledků.
25 dní dovolené
Cafeteria
Cestovní pojištění
Firemní knihovna
Home office
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení