Do našeho oddělení Tax Technology pod vedením Petra Čapouna hledáme nového kolegu na pozici produktového specialisty.
Pracujeme na aplikacích, které pomáhají našim klientům i kolegům efektivněji zvládat daňovou a právní agendu. Všechny aplikace, které jsme vytvořili, najdete na https://market.deloitte.cz.
Oddělení Tax Technology kombinuje výhody práce ve velké stabilní společnosti a startupového ducha. Vyznáváme agilní přístup k vývoji a nebojíme se měnit letité rutiny.

🟢 Co tě s námi čeká: 🟢
V této roli se budeš podílet na kompletním vývoji aplikací, naučíš se rozumět světu vývojářů, a procesu vytváření softwaru. Budeš komunikovat s vlastníky aplikací a konečnými uživateli – daňaři a právníky.
Půjde hlavně o:
- Zpracování nápadů na produkt, provedení analýzy trhu, vytvoření business casu.
- Sběr požadavků na aplikaci od zadavatele a podmětů od koncových uživatelů.
- Formulace zadání (popis, nákres obrazovek) pro interní programátory.
- Komunikace s programátory během samotného vývoje.
- Testování aplikace (po vývoji programátory před samotným předáním uživatelů).
- Podpora interním i externím uživatelům aplikací, pomáhat jim se správnou orientací a prací v aplikaci.
- Prezentace aplikací klientům, předání, zaškolení a podpora klientů.
🟢 Co od tebe očekáváme: 🟢
- Jsi studentem posledního ročníku VŠ / čerstvý absolvent, nebo máš 1 až 3 roky zkušeností na pozici produktového specialisty.
- Zájem se podílet na vývoji software v menším týmu a dozvědět se, jak funguje projektové řízení v praxi.
- Schopnost nadhledu a zároveň cit pro detail, představivost, jak by webové aplikace měly a mohly vypadat.
- Pečlivost při testování aplikací a zálibu v odhalování chyb.
- Komunikativnost a schopnost práce v týmu.
- Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B2).
- Povědomí o dáních a účetnictví v České republice výhodou.
🟢 Co ti můžeme nabídnout: 🟢
- Možnost působit v menším týmu se startupovým přístupem pod zaštitou mezinárodní společnosti.
- Komplexní roli a možnost do budoucna produktově zastřešit a rozvíjet vlastní aplikace od A do Z.
- Přátelskou atmosféru v týmu, vzájemnou motivaci a podporu.
- Budovu plnou skvělých a chytrých lidí, se kterými se můžeš potkat i neformálně na našich týmových akcích a teambuildingových aktivitách mimo pracovní dobu.
- Spolupráci na plný nebo zkrácený úvazek.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 CSR days.
- Flexibilní pracovní prostředí – čásem možnost práce z domova, pružná pracovní doba.
- Podporu profesního růstu – mentoring, konference, odborná školení, certifikace.
- Příjemné kanceláře přímo v centru Prahy s výhledem na Pražský hrad a vlastní kavárnou, meditační místnosti, fitkem a organizovanými lekcemi jógy/kruháče.
- Pro tvoje dobrodružství mimo práci ti rádi poskytneme celosvětové pojištění.
- A další balíček benefitů: cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, firemní notebook a telefon, firemní masáže, multisport karta a mnoho dalšího.
25 dní dovolené
Bikebox
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení