Náš tým, který se zabývá poradenstvím v oblasti účetní metodiky, IFRS, konsolidací, interních kontrol a účetních procesů, hledá do své pražské kanceláře kolegu nebo kolegyni na pozici – Manažer pro účetní poradenství pojišťovnám.

🌍 Pod značkou Deloitte spolupracujeme s nejvýznamnějšími klienty z různých segmentů trhu v České republice i v zahraničí. Práce v našem týmu je ojedinělá díky své rozmanitosti a perspektivě, ze které můžeme poznat zákulisí fungování řady společností, a získat tak know-how, jako nikde jinde na trhu.

🎯 Naším cílem je pomáhat klientům a být partnery, kteří je posouvají dál. 💪

🟢 Co bude vaší agendou?

  • Povedete nebo budete součástí týmů, které pomáhají našim klientům s implementací IFRS 17 a ostatních oblastech.
  • Budete zodpovědní za rozvoj A&A pojišťovacího týmu v České republice a na Slovensku. Povedete a budete podporou juniornějším kolegům.
  • Uplatníte jak analytické, tak technické dovednosti při využívání nejmodernějších technologií během realizací našich projektů.
  • Čeká vás spolupráce s dalšími týmy v Deloitte CE, zejména s pojistnými matematiky, daňaři a IT poradci.
  • Identifikace a rozvíjení obchodních příležitostí, aktivní účast na přípravě nabídek pro klienty.

🟢 Co k této roli potřebujete?

  • Znalost a zkušenosti s IFRS a českými účetními standardy se zaměřením na pojišťovnictví.
  • Velmi dobrá znalost IFRS 17 a zkušenosti s relevantními implementačními projekty vítány.
  • Minimálně 5 let praxe v účetní firmě (nejlépe ve společnosti Big 4) nebo v oddělení reportingu/účetnictví pojišťovny.
  • Plynulou češtinu i angličtinu.
  • Schopnost identifikovat obchodní příležitosti – podnikatelský, obchodní a strategický přístup.
  • Analytické myšlení a silné písemné a verbální komunikační a prezentační dovednosti.
  • Být týmový hráč s vynikajícími interpersonálními dovednostmi ochotný se dále učit a rozvíjet.
  • ACCA/CFA nebo ekvivalent je výhodou.
  • Kritické myšlení, analytické schopnosti, kreativní vhled na řešení problémů.

🟢 Co s námi získate?

  • Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
  • Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
  • Dostanete ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
  • Do Cafeterie vám nahrajeme 31 200 bodů za rok na vaše cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáte přednost je jen na vás.
  • 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
  • Zaplatíme vám další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
  • Možnost kariérního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
  • Dostanete se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáte, jak to u nich funguje.
  • Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžete dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
  • Pravidelné teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
  • Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží.
Assurance

Budování důvěry v proměnlivém a komplexním prostředí

Jedním z nejhodnotnějších aktiv v dnešním světě je důvěra. Proto rozvíjíme své kompetence v oblasti ověřovacích služeb a využíváme všech doplňkových výhod napříč celou společností Deloitte, abychom přinesli pohodlí a důvěru a zároveň vytvořili další hodnoty v širším spektru oblastí.

Zde se dozvíte více.