Náš tým, který se zabývá poradenstvím v oblasti účetní metodiky, IFRS, konsolidací, interních kontrol a účetních procesů, hledá do své pražské kanceláře kolegu nebo kolegyni na pozici – Manažer pro účetní poradenství pojišťovnám.
🌍 Pod značkou Deloitte spolupracujeme s nejvýznamnějšími klienty z různých segmentů trhu v České republice i v zahraničí. Práce v našem týmu je ojedinělá díky své rozmanitosti a perspektivě, ze které můžeme poznat zákulisí fungování řady společností, a získat tak know-how, jako nikde jinde na trhu.
🎯 Naším cílem je pomáhat klientům a být partnery, kteří je posouvají dál. 💪

🟢 Co bude vaší agendou?
- Povedete nebo budete součástí týmů, které pomáhají našim klientům s implementací IFRS 17 a ostatních oblastech.
- Budete zodpovědní za rozvoj A&A pojišťovacího týmu v České republice a na Slovensku. Povedete a budete podporou juniornějším kolegům.
- Uplatníte jak analytické, tak technické dovednosti při využívání nejmodernějších technologií během realizací našich projektů.
- Čeká vás spolupráce s dalšími týmy v Deloitte CE, zejména s pojistnými matematiky, daňaři a IT poradci.
- Identifikace a rozvíjení obchodních příležitostí, aktivní účast na přípravě nabídek pro klienty.
🟢 Co k této roli potřebujete?
- Znalost a zkušenosti s IFRS a českými účetními standardy se zaměřením na pojišťovnictví.
- Velmi dobrá znalost IFRS 17 a zkušenosti s relevantními implementačními projekty vítány.
- Minimálně 5 let praxe v účetní firmě (nejlépe ve společnosti Big 4) nebo v oddělení reportingu/účetnictví pojišťovny.
- Plynulou češtinu i angličtinu.
- Schopnost identifikovat obchodní příležitosti – podnikatelský, obchodní a strategický přístup.
- Analytické myšlení a silné písemné a verbální komunikační a prezentační dovednosti.
- Být týmový hráč s vynikajícími interpersonálními dovednostmi ochotný se dále učit a rozvíjet.
- ACCA/CFA nebo ekvivalent je výhodou.
- Kritické myšlení, analytické schopnosti, kreativní vhled na řešení problémů.
🟢 Co s námi získate?
- Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
- Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
- Dostanete ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
- Do Cafeterie vám nahrajeme 31 200 bodů za rok na vaše cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáte přednost je jen na vás.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
- Zaplatíme vám další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
- Možnost kariérního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
- Dostanete se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáte, jak to u nich funguje.
- Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžete dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
- Pravidelné teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
- Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží.