Do našeho rostoucího týmu zaměřeného na služby interního auditu a compliance hledáme posilu v podobě zkušeného manažera, který by s námi spolupracoval na zajímavých projektech pro tuzemské i mezinárodní společnosti. Chtěl/a by ses podílet na odhalování slabých míst v činnostech společností a navrhovat zlepšení jejich vnitřních kontrolních systémů a řízení rizik? Rád/a při své práci využíváš nové technologie a nebojíš se přicházet s vlastními inovativními nápady? Pak nám o sobě určitě dej vědět a setkej se Davidem Kornietem, který ti rád přiblíží, co tě v Risk Advisory čeká.

Co bude náplní tvé práce?
- Vypracování a realizace plánu interního auditu, který je vsouladu s cíli a záměry klienta.
- Hodnocení rizik a identifikace oblastí s vysokým rizikem včinnosti společnosti.
- Vyhodnocování přiměřenosti vnitřních kontrolních mechanismů a v případě potřeby doporučení jejich zlepšení.
- Přezkoumání a posouzení účinnosti compliance programu společnosti.
- Vedení auditních zakázek a zadávání pokynů členům auditorského týmu.
- Zajištění přesnosti, včasnosti a použitelnosti zpráv o auditu.
- Komunikace výsledků auditu a doporučení vrcholovému vedení a představenstvu.
- Vývoj a udržování zásad a postupů týkajících se činnosti interního auditu.
- Poskytování školení a poradenství našim klientům v oblasti metodik auditu a interních kontrol.
Jaké dovednosti a zkušenosti bys měl/a mít?
- Bakalářský titul v oboru účetnictví, financí nebo příbuzném oboru; ideálně i magisterský titul.
- Výhodou jsou také certifikace – Certified Internal Auditor (CIA) nebo Certified Public Accountant (CPA).
- Alespoň 5 let zkušeností z oblasti interního auditu a 2 roky zkušeností na vedoucí pozici.
- Dobrá znalost metodik auditu, řízení rizik a vnitřních kontrol.
- Dobré analytické schopnosti a schopnost řešit problémy.
- Schopnost komunikovat písemně i ústně v češtině/slovenštině a angličtině.
- Schopnost pracovat samostatně a umět si seřadit priority.
- Aktivní řidičský průkaz (skupina B).
Slovenština
Bakalářské vzdělání
Čeština
Angličtina
Co s námi můžeš získat?
- Dostaneš se k různorodým projektům u lokálních i mezinárodních klientů, při kterých poznáš zajímavé lidi a experty v oboru.
- Zapojíš se do různých fází projektu, čímž získáš přehled o celkovém end-to-end procesu dodávky.
- Neustále si budeš prohlubovat svou expertízu a posouvat se profesně dál.
- K tomu získáš možnost účastnit se různých workshopů, specializovaných školení a certifikací.
- Práci v přátelském prostředí, ve kterém se budeš cítit dobře.
- V průběhu roku se budete moci setkávat se svými kolegy na různých firemních nebo týmových akcích.
- Během roku se budeš moci se svými kolegy potkat na různých firemních či týmových akcí.
- K dispozici ti pro práci bude náš office s výhledem na celou Prahu, vlastní kavárnou, fitkem i funkční tělocvičnou pro kruháče i jógu, kolárnou, masérem nebo meditační místností, které můžeš libovolně využívat.
- Pokud však budeš chtít, nabízíme i možnost home office.
- Flexibilní pracovní doba je rovněž standardem pro všechny zaměstnance naší společnosti.
- Zdraví je na prvním místě, proto nabízíme online poradnu uLékaře a pořádáme také dny zdraví, během nichž probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství.
- Můžeš také pravidelně využívat služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčího, kteří dochází přímo do našich kanceláří.
- Samozřejmostí je i náš balíček benefitů, který získáš (Cafeterie, sick days, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon a notebook, cestovní pojištění a další).
25 dní dovolené
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Školení