Pokud Tě baví finance, procesy, workflow a související interní kontroly, užíváš si práci v ERP systémech včetně SAP, máš zájem o nové technologie a chceš se naučit, jak probíhá implementace softwaru nebo automatizace procesů, tak by Tě tato pozice mohla zajímat.

Pokud se chceš podílet na budování našeho nového týmu zaměřeného na projekty ERP/SAP, jsi flexibilní, máš trpělivost, baví Tě různorodost, výzvy a rád(a) by ses přidal(a) na velké i menší zakázky v tuzemsku i zahraničí, tak pošli své CV a staň se součástí našeho týmu Audit & Assurance, kde budeš mít prostor pro svůj kariérní růst. Zažij, jaké to je, pracovat v přátelském, otevřeném, a přitom profi týmu, který spolu dokáže tvořit věci, které mají hodnotu a smysl.

Co bude náplní tvé práce:

  • Staneš se členem týmů na poradenských projektech v oblasti implementace ERP systémů (obzvláště SAPu) ale i jiných reportovacích a automatizačních programů.
  • Budeš pomáhat klientům s pochopením jednotlivých funkcionalit ERP/SAP systému a jednotlivých modulů.
  • Budeš klientovi pomáhat s nastavením důležitých parametrů systému dle organizační struktury a business procesů klienta s ohledem na dodržení mezinárodních účetních standardů
  • Staneš se hlavní spojkou mezi vedením firmy, financemi, businessem a technologickou části a pomůžeš klientovi pochopit propojení mezi firemními procesy a procesy v systému.
  • Získáš přístup k profesionálnímu školení v oblastech jako ACCA, Project management, SAP a dalších, vždy s možností certifikace.
  • Společně se budeme podílet na zpracování nabídek pro klienty a následně s nimi rozvíjet vztahy.
  • Budeš se aktivně podílet na plánování a realizaci jednotlivých fází projektů a komunikaci s klienty včetně prezentace výstupů a doporučení pro klienty.
  • Spolu s tvým kariérním růstem budeš postupně vést menší, i větší projektové týmy a rozvíjet jejich kompetence na jednotlivých projektech.
  • Budeš spolupracovat na zakázkách s týmy napříč celým Deloitte (např. Consulting, Tax & Legal, Audit, Risk Advisory).

Hledáme právě tebe, pokud:

  • Máš 3 – 4 roky zkušenost s prací v ERP/SAP na pozici účetního, controllera, analytika, případně konzultanta.
  • Nebo máš zkušenost v oblasti interního nebo finančního auditu, ve financích/ účetnictví, controllingu, apod. a zajímá tě implementace ERP systémů, automatizace a digitalizace finančních procesů, datové analýzy a nové technologie.
  • Jsi dostatečně flexibilní, trpělivý(á) a pracovitý(á). Náš tým se rozvíjí a buduje nové příležitosti, což tyto vlastnosti nutně vyžaduje (ani Řím nepostavili za den).
  • Vystudoval/a jsi VŠ ekonomického nebo technického směru a máš analytické myšlení.
  • Máš výbornou AJ (NJ je výhodou) a dokážeš se obratně vyjadřovat i v češtině.
  • Na finance se nedíváš jen z pohledu účetnictví ale také z pohledu technologií.
  • Ovládáš SAP/ jiné ERP a MS Office (Excel) na uživatelské úrovni (key user/ implementátor zkušenost výhodou)
  • Zkratky FI, CO, SD, MM, PP ti něco říkají.
  • Jsi týmový hráč se schopností pracovat samostatně.
  • Máš vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
  • Nechybí Ti motivace a chuť učit se nové věci.
  • Máš ochotu občas cestovat i vést online schůzky.

 Co ti můžeme nabídnout:

  • Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
  • Nečekej nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
  • Dostaneš ultrabook a telefon, a k tomu zvýhodněný tarif.
  • Do Cafeterie ti nahrajeme 31 300 Kč/bodů za rok na tvé cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáš přednost je jen na tobě.
  • 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
  • Zaplatíme ti další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
  • Možnost kariérního růstu – pokud budeš chtít, v růstu tě rádi podpoříme.
  • Dostaneš se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáš, jak to u nich funguje.
  • Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžeš dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
  • Pravidelné teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
  • Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost, přímo u Hlavního nádraží.
  • 25 dní dovolené25 dní dovolené
  • BikeboxBikebox
  • CafeteriaCafeteria
  • Cestovní pojištěníCestovní pojištění
  • ČistírnaČistírna
  • Firemní knihovnaFiremní knihovna
  • Home officeHome office
  • MasérMasér
  • Mobilní telefonMobilní telefon
  • Multisport kartaMultisport karta
  • NotebookNotebook
  • ObčerstveníObčerstvení
  • PosilovnaPosilovna
  • Premiová zdravotní péčePremiová zdravotní péče
  • SickdaysSickdays
  • StravenkyStravenky
  • ŠkoleníŠkolení

Dej nám o sobě vědět! Přidej se k nám.