Náš tým se zabývá poradenstvím při akvizicích a prodejích společností. Působíme na českém trhu, spolupracujeme s kolegy v regionu střední Evropy (zahrnujícím 18 zemí) a účastníme se mezinárodních transakcí s investory z celého světa.
Pokud tě zajímá svět investic, M&A, private equity a rád bys na sobě pracoval, dej nám o sobě vědět, rádi tě poznáme.
🤝Co u nás budeš dělat?
• Účastnit se kompletního transakčního procesu od A do Z
• Jednat s vlastníky společností (podnikatelé, PE fondy, významné české a mezinárodní korporace)
• Podílet se na přípravě divestičních a akvizičních strategií firem
• Účastnit se strategických jednání s top managementem klienta a protistranou
• Koordinovat ostatní účastníky transakčního procesu (právní, daňové a finanční poradce, financující banky, atd.)
• Identifikovat investiční příležitosti a potenciální investory
• Analyzovat finanční výsledky společností, zpracovávat tržní analýzy a benchmarking konkurence
• Tvořit marketingové materiály prodávaných společnosti (teaser, informační memorandum, apod.)
• Vytvářet finanční modely a připravovat ocenění a nabídky na akvírované společnosti
• Podílet se na tvorbě transakční dokumentace společně s právními poradci
• Poskytovat podporu vedoucím pracovníkům v rámci projektu
💡Co by se nám líbilo, abys měl a uměl?
✔Kreativně o věcech přemýšlet a umět je srozumitelně komunikovat
✔Analyzovat data a strukturovat výstupy efektivním způsobem
✔Disponovat základní znalostí podnikových financí, účetnictví a oceňování společností
✔Být schopný pracovat samostatně, plánovat a provádět činnosti s minimálním dohledem
✔Výborně komunikovat s lidmi na všech úrovních řízení
✔Skvěle ovládat český i anglický jazyk (slovem i písmem)
✔Ovládat MS Excel a MS PowerPoint na pokročilé úrovni
✔Ukončenou VŠ s ekonomickým zaměřením
🏆Co ti na oplátku nabídneme my?
- Budeš součástí skvělého týmu, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme na různých firemních a týmových akcích
- Podporu – dostaneš vlastního kouče a buddyho, kteří ti pomůžou ve Tvém profesním růstu
- Kariérní postup, který můžeš ovlivnit svým výkonem
- Čeká Tě spousta zajímavých zkušeností, budeš růst ve své odbornosti, získáš hluboký vhled do business strategie, díky regionálním projektům si rozšíříš svůj network
- Pestrou škálu různorodých školení pro rozvoj Tvých hard a soft skills
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 volunteering days
- Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místnost, kolárnu, fitko i funkční tělocvičnu a skvělou terasu
- Samozřejmě budeš mít možnost zůstat i doma a pracovat z home office
- Pro Tvoje dobrodružství mimo práci Ti rádi poskytneme celosvětové cestovní pojištění
- Zdraví je na prvním místě, proto nabízíme online poradnu uLékaře a pořádáme také dny zdraví, během nichž probíhají různé workshopy a odborná vyšetření zdarma
- V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství
- Můžeš také pravidelně využívat služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčího, kteří dochází přímo do našich kanceláří
- Další balíček benefitů nabízí naše cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, firemní notebook a telefon dle výběru (Apple/Samsung), firemní masáže nebo multisport kartu
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení
📧 Dej nám o sobě vědět a přihlas se na pozici. Spojí se s tebou naše recruiterka Andrea a povíte si co a jak. V dalším kole tě čeká case study a setkání s kolegy z corporate finance týmu. A když to sedne na obou stranách, můžeme si plácnout.