Baví vás oblast IS/IT nebo informační bezpečnost či správa informačních systémů? Máte zkušenosti s IT auditem ( interním/externím) nebo byste rád/a poznal/a, jak to děláme u nás v Deloitte? Pokud se zajímáte o IT procesy a řešení, způsob, jakým k nim přistupují společnosti v různých odvětvích 👉 pak hledáme do týmu právě vás. 🎯
🌍 Řídíme zakázky u atraktivních firem a klientů přibývá, a proto hledáme do našeho IT Audit týmu kolegy se zkušenostmi v oblasti auditu. Dejte nám o sobě vědět! U nás najdete prostor využít a rozvinout vaše dosavadní znalosti a zkušenosti z oblasti IT. 👍

🟢 Co bude náplní vaší práce:
- Budete v kontaktu s IT managementem našich klientů, díky kterým získáte zkušenosti od lídrů na trhu.
- Budete analyzovat konkrétní řešení, posuzovat jejich výhody i slabé stránky.
- Hledání vhodných postupů a doporučení na základě získaných zkušeností.
- Prezentace výstupů vedoucím pracovníkům společnosti.
- Kontinuální sebevzdělávání a aktivní týmová spolupráce na lokální i regionální úrovni.
- Vedení a podpora juniornějších kolegů, kteří jsou součástí našeho týmu.
- Intenzivní spolupráce se zkušenými odborníky z oblasti IT Auditu.
🟢 Hledáme právě vás, pokud:
- Máte 3-4 roky zkušenosti v oblasti auditu IT, bezpečnosti IT či správy IT systémů.
- Máte vystudovanou VŠ, výhodou se zaměřením na IT nebo Informační management.
- Mluvíte česky nebo slovensky a zvládáte komunikovat a dokumentovat v anglickém jazyce.
- Rozumíte procesům IT a posuzování kontrol spojených s riziky plynoucími z používaných informačních systémů a IT řešení.
- Chcete poznávat IT prostředí našich klientů na lokální i globální úrovni a získávat přehled o nastaveních IT v malých podnicích i nadnárodních korporacích.
- Nebojíte se navrhnout a obhájit své vlastní řešení. Odborná diskuse na úrovni CIO vám nedělá problém.
- Chcete získat či prohloubit své znalosti v perspektivním oboru.
- Výhodou je profesní certifikace či akreditace, například CISA, CISM, CISSP, ITIL, COBIT, apod.

Slovenština
MS Office
Magisterské vzdělání
Čeština
Angličtina
🟢 Co vám můžeme nabídnout:
- Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
- Nečekejte nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
- Dostanete ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
- Do Cafeterie vám nahrajeme 31 300 Kč/bodů za rok na vaše cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáte přednost je jen na vás.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
- Zaplatíme vám další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
- Možnost kariérního růstu – pokud budete chtít, v růstu vás rádi podpoříme.
- Dostanete se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáte, jak to u nich funguje.
- Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžete dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
- Pravidelné měsíční teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
- Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost. přímo u Hlavního nádraží.
25 dní dovolené
Bikebox
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení