🟢 Hledáme nového kolegu s chutí učit se a pracovat na nových nápadech za použití technologií a znalosti businessu. Náš tým pomáhá společnostem z různých odvětví zlepšovat a transformovat jejich finanční procesy, ať už se jedná o drobné úpravy nebo rozsáhlé změny napříč odděleními. 🟢
🚀 Zajímá tě:
- Optimalizace finančních procesů v globálních společnostech?
- Jak pomocí dat firmám umožnit přehodnotit jejich pohled na budoucnost a způsob rozhodování?
- Spolupráce s týmy z různých oborů při definování způsobů měření úspěchu firmy?
🎯 Co od tebe očekáváme?
- 1-3 roky pracovních zkušeností v controllingu nebo jinak prokázané znalosti podnikových financí, controllingu nebo manažerského účetnictví
- Zájem o IT a nové technologie – například formou výběru zaměření studia, stáží, pracovních zkušeností a koníčků
- Proaktivní přístup při plnění úkolů, sdílení nápadů, přinášení vlastních myšlenek
- Zkušenosti s prezentováním jasných a stručných doporučení, podpořené strukturovanými vizuály
- Otevřené, analytické a strukturované myšlení
- Výborné písemné a ústní komunikační dovednosti v češtině a angličtině
- Expertní znalost MS Office (zkušenost s VBA nebo Power Query výhodou)
- Preferovaná kvalifikace: Předchozí projektové zkušenosti, např. s redesignem procesů, implementací řešení ať už na straně klienta nebo externího dodavatele
🎯 Co tě na této pozici čeká?
- Jako konzultant v našem týmu budeš navrhovat a implementovat osvědčená řešení a procesy pro české i mezinárodní společnosti napříč různými odvětvími se zaměřením na: Analýza současného nastavení a návrh budoucí podoby podnikových procesů, Optimalizace podnikových finančních procesů, Re-design metodiky pro zlepšení rozhodovacího procesu
- Pomoc s přípravou strategických workshopů pro klienty, příprava agendy a výstupů
- Konsolidace závěrů ve strukturované podobě jako výstup pro klienta
- Spolupráce s týmem na interních strategických iniciativách, nabídkách našich služeb a nových projektových příležitostech
🟢 Naše příklady projektů:
- Zmapování a redefinice finančních procesů s využitím best practices
- Přepracování metodologie kalkulace a alokace nákladů, které vedlo k návrhu nového modelu a přesnějšímu porozumění ziskovosti produktů
- (Re)design manažerského reportingu s cílem zlepšit vhled do klíčových obchodních ukazatelů a podpořit rozhodování vedení společnosti daty
🎯 Co můžeš od našeho týmu očekávat?
- Práce plná výzev na různorodých projektech, které tě posunou vpřed rychleji, než si myslíš
- Práce na projektech lokálních, ale i v rámci EU/světa
- Flexibilní pracovní doba
- Neformální atmosféra a týmový duch
- Různorodé neformální akce po práci
- Osobní a pracovní rozvoj – široké spektrum workshopů, školení a certifikací
- Každý den se naučíš něco nového, žádná činnost není jednotvárná
- Samozřejmostí je balíček benefitů (Cafeteria, sick days, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon a notebook, cestovní pojištění a další)
- Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místnost, kolárnu, funkční tělocvičnu, ve které probíhají lekce jógy a skvělou terasu
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení
👉 Jak probíhá výběrové řízení?
- Úvodní hovor s recruiterem
o Hovor nám pomůže porozumět tvému zájmu a kvalifikaci. - Pohovor se členem týmu/manažerem týmu
o Setkání nám pomůže nahlédnout, jaké máš dovednosti a zkušenosti.
o Budete mít příležitost více probrat danou pozici a zjistit, jestli se hodíš k nám to týmu. - Závěrečné setkání s manažerem týmu/partnerem
o Na schůzce se zaměříme na sladění tvých cílů s cíli společnosti a finálně si potvrdíme tvé přijetí do našeho týmu.