Jsme oddělení Audit & Assurance a hledáme někoho, kdo nám pomůže držet krok – a ideálně ho i udávat. Nehledáme typického “Asistenta / Asistentku”, ale spíš parťáka, který má přirozený smysl pro organizaci, zodpovědnost a dokáže udržet věci v chodu.
Pokud jsi člověk, který se neztratí v chaosu a zvládne mít přehled o všem důležitém, neváhej se přihlásit. 😉
🟢 Tvé hlavní zodpovědnosti budou:
- Koordinace auditního týmu i jeho leadera na zakázce – od kalendářů po přípravu podkladů.
- Mít přehled o probíhajících projektech a hlídat deadliny.
- Zajišťovat komunikaci napříč firmou a s externími partnery.
- Podílet se na přípravě prezentací, výstupů a občas i akcí.
- Přicházet s nápady, jak věci zjednodušit a zefektivnit.
🟢 Jak si tě představujeme:
- Jsi spolehlivý, samostatný a organizovaný člověk – máš schopnost prioritizovat a zorganizovat akci, diář i sám sebe.
- Máš rád, když mají věci řád – ale nezaskočí tě ani změny na poslední chvíli.
- Umíš pracovat s Outlookem, Excelem a ani PowerPoint ti není cizí.
- Zvládneš komunikovat v češtině na reprezentativní úrovni a hravě zvládneš i angličtinu.
MS Outlook
MS Office
MS Excel
Čeština
Angličtina
🫱🏼🫲🏼 Co ti můžeme nabídnout:
- Dynamickou práci, plnou různorodých úkolů – rutina ti rozhodně nehrozí.
- Skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích.
- Podporu – dostaneš vlastního kouče, který ti pomůže ve tvém profesním růstu, a buddyho, který ti pomůže v tvých prvních dnech a týdnech.
- Pestrou škálu různorodých školení pro rozvoj tvých hard a soft skills.
- 25 dní dovolené, 2 sick days, 2 volunteering days.
- Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží – budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místností, fitko a organizované lekce jógy/HIIT.
- Pro tvoje dobrodružství mimo práci ti rádi poskytneme celosvětové pojištění.
- Víme, že zdraví je na prvním místě, proto nabízíme online poradnu uLékaře a pořádáme také dny zdraví, během nichž probíhají různé workshopy a odborná vyšetření zdarma.
- V náročných situacích ti pomůže naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční nebo psychologické poradenství.
- A další balíček benefitů: cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, firemní notebook a telefon dle výběru, firemní masáže, multisport karta a jiné zajímavé výhody.
25 dní dovolené
Bikebox
Cafeteria
Cestovní pojištění
Čistírna
Firemní knihovna
Home office
Masér
Mobilní telefon
Multisport karta
Notebook
Občerstvení
Posilovna
Premiová zdravotní péče
Sickdays
Stravenky
Školení